Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.11.2011, 13:09
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

on kuule hitsattu ihan inventterillä ja puikolla (certanium) kun en oo viittinyt irrottaa pakosarjaa turhan takia, mutta tuskin se hitsausmenetelmä asiaan vaikuttaa, kuiteski nytkin niin kaukaa rikki niihin korjattuihin paikkoihin verrrattuna.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.11.2011, 15:24
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
on kuule hitsattu ihan inventterillä ja puikolla (certanium) kun en oo viittinyt irrottaa pakosarjaa turhan takia, mutta tuskin se hitsausmenetelmä asiaan vaikuttaa, kuiteski nytkin niin kaukaa rikki niihin korjattuihin paikkoihin verrrattuna.
OK, joku muukin on kertonut ettei hitsattu Jeepin sarja kestä. Miulla on varmaan hyvää tuuria kun hitsaukset on kestäneet, oli kuitenkin murtunut useammasta kohtaa ennen korjausta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.11.2011, 18:11
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus


Tossa jotain ajatelmaa paikallaan olevasta


en taida viitsiä enää korjata sitä, oon jo niin kauan jahkailut ja jahkaillut että taidan hommata uuden vain, onkos kukaan kotomaassa laittanut esim. tuota apn:n tekemää



se ei olisi mikään ihan mahdottoman hintanen

Viimeksi muokannut Rytari : 12.11.2011 18:27
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.11.2011, 21:06
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
onkos kukaan kotomaassa laittanut esim. tuota apn:n tekemää



se ei olisi mikään ihan mahdottoman hintanen
Jos jenkkipalstoja on uskominen, niin kaikki noi on periaatteessa ihan samanlaisia. Toki varmaan jotain laatueroakin tulee hinnan myötä, mutta mun mielestä aika turha on laittaa Borlan tai Banksin tötteröä, kun APN ja muut "halpikset" on ihan samanlaisia.

Se mikä noissa(kin) on huonoa, niin ei peltisatseissakaan ole kovin hyvin huomioitu tuota murtumisongelmaa.. mutta paremmin noi käyttäjien mukaan kestää kuin alkuperäinen. Tiedä sitten, ei aina ole interweb- tietoon luottamista

Itsekin mietin joskus APN:ää ja paria muuta kun oli pakosarja halki parista kohtaa, mutta en sitten ikinä tilannut kun ehdin kaataa Jeepin ennen sitä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.11.2011, 21:17
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

apn on rokkiautossa vähä reilun parisataa rahteineen, on se ainakin puolet halvempi kun gipsoni ja parhaaksi väitetty baks torque tube vai mikäsenyoli, monessa paikassa myydään kyllä niitäkin missä on housto osa just noissa kohtia mistä mun sarja on murtiomessa, jotenkin semmonen ei vaan houkuttele vaikka se varmaan on ihan toimiva ratkaisu. toki vähän hölmöltä vaikuttaa kun kuiteski kaikki putket on samassa laipassa kiinni.

väittävät koneen korvien olevan osasyyllinen mutta harkinnassa on myös jouston laittaminen siihen pätkään ennen kattia, mutta sekin putki on valmiiksi niin surkeen näkönen että sietäis löytyä parempi, hyvin tullut lintattua se parista kohtaa...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.11.2011, 21:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
väittävät koneen korvien olevan osasyyllinen mutta harkinnassa on myös jouston laittaminen siihen pätkään ennen kattia, mutta sekin putki on valmiiksi niin surkeen näkönen että sietäis löytyä parempi, hyvin tullut lintattua se parista kohtaa...
Samaa miettinyt että laittaa pari joustoa tohon offivehkeeseen johonkin pakosarjan jälkeen sopiviin kohtiin, loppupäästä putki kiinteänä pohjaan kiinni tuskin koneen korvat ihan suoraan on syyllisiä, mutta ne kannatinkumit voi ollakkin.. ei ole ihan tukevimmasta päästä noin painavalle koneelle. Toisaalta jäykemmät sitten täristää ohjaamoon asti vittumaisesti

Pakosarjalta alaslähtevä putki on siitä yhdestä kohtaa lytyssä ihan tehtaan jäljiltä, että vasemman renkaan maksimisisäänjoustossa oik. renkaan ollessa alhaalla banjo/ kardaani ei nappaa putkeen kiinni. Korotetussa vermeessä ei pitäisi tarvita sitä lyttäystä ollenkaan jos on hitusen rajoitettu sisäänjoustoa. Ja riippuuhan se monesta muustakin jutusta kyllä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.11.2011, 21:37
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Samaa miettinyt että laittaa pari joustoa tohon offivehkeeseen johonkin pakosarjan jälkeen sopiviin kohtiin, loppupäästä putki kiinteänä pohjaan kiinni tuskin koneen korvat ihan suoraan on syyllisiä, mutta ne kannatinkumit voi ollakkin.. ei ole ihan tukevimmasta päästä noin painavalle koneelle. Toisaalta jäykemmät sitten täristää ohjaamoon asti vittumaisesti

Pakosarjalta alaslähtevä putki on siitä yhdestä kohtaa lytyssä ihan tehtaan jäljiltä, että vasemman renkaan maksimisisäänjoustossa oik. renkaan ollessa alhaalla banjo/ kardaani ei nappaa putkeen kiinni. Korotetussa vermeessä ei pitäisi tarvita sitä lyttäystä ollenkaan jos on hitusen rajoitettu sisäänjoustoa. Ja riippuuhan se monesta muustakin jutusta kyllä.
mulla ainakin on ihan jälkiasennettu lyttäys siinä ekassa taaksepäin kääntyvässä mutkassa ja turbiinikopan alla

kuskinpuolella näytti olevan kumi koneen korvasta osittain jo " kadonnut kentälle siunattuna"

en mitään uretaanisia ajatellutkaan laittavani
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 02:56 (GMT +2).