Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.11.2011, 23:56
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Mattihan vois vastata tähän kysymykseen,kun kerta rungoista on kyselyä että miksi "umpirungosta" ei saa tehdä avorunkoa vaikka sitä vahvistaisi kunnolla? Katsastusmieheltä kun asiaa tiedustelin niin vastaus oli luokkaa "Tuskimpa saa,en ole varma jotenka ei saa yms." Sais paljon pidempi ikäisen rungon

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.11.2011, 08:11
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
... miksi "umpirungosta" ei saa tehdä avorunkoa vaikka sitä vahvistaisi kunnolla? Katsastusmieheltä kun asiaa tiedustelin niin vastaus oli luokkaa "Tuskimpa saa,en ole varma jotenka ei saa yms." Sais paljon pidempi ikäisen rungon
Pidempi ikänenhän tuollainen hyvin tuulettuva jenkkityylinen runko on, mutta vääntöjäykkyyttä sillä ei ole yhtään, niinkun tästä näkee:


Niinkuin arvata saattaa niin hitsiliitokset tollasiin veteliin C-palkkeihin on vaikeita.
Siinä vaikka pari syytä miksi EI.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.11.2011, 10:24
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Pidempi ikänenhän tuollainen hyvin tuulettuva jenkkityylinen runko on, mutta vääntöjäykkyyttä sillä ei ole yhtään, niinkun tästä näkee:


Niinkuin arvata saattaa niin hitsiliitokset tollasiin veteliin C-palkkeihin on vaikeita.
Siinä vaikka pari syytä miksi EI.
Kumma kyllä esim Ram:issa kestää runko todella hyvin vaikka on C mallinen,uskollan jopa väittää että on jäykempi kuin pajeron runko,tosin pituuden takiahan tuo kiertyy pikkuisen. Ja ainahan nuita C runkoja pystyy vahvistamaan,jolloinka saadaan varmasti jäykempi kuin normi rungosta.
Jäykistäminen ei todellakaan ole mikään ongelma,rakentaa esim kulmiin vahvistukset,eli tekee palkista samantyylisen kuin U-palkki on.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SOA leimaus -wj- Tekniikka & Jutustelu 40 06.02.2015 06:57
Soan leimaus BJ:hin Setä Tekniikka & Jutustelu 21 04.09.2009 12:33
Turbon leimaus BJ:hin? Setä Tekniikka & Jutustelu 6 19.08.2009 20:13
SOA hj60 leimaus? nizzan Tekniikka & Jutustelu 1 26.12.2006 22:41
suzukin soa:n leimaus Poor Tekniikka & Jutustelu 7 27.11.2006 22:48


Sivu luotu: 01:43 (GMT +2).