|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			[SIZE=2] Lainaus: 
 Helpointa on kun rakennat suoraan kardaanijarrun, niin ei tule epäselvää katsastuksissa! Trial-sääntö sallii "mekaanisesti erillisen" eli oma hydrauliikkalinjalla toimivan käsijarrun, mutta suunnistus vaatii "seisontajarrun" joka onkin melkoisen laaja käsite... Ja tieliikenteseen ei hydraulista sallita! Joten MINUN vastaukseni kysymykseen olisi EI HYDRAULISTA KÄSIJARRUA TIELIIKENNEKATSASTETTAVAAN AJONEUVOON! Kilpuriin KYLLA SAA! 
				__________________ --------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Off Road suunnistus säännöistä ? | xJ-4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.09.2009 17:44 | 
| runko-ohjattu auto. trial/suunnistus | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 05.08.2009 11:37 | 
| Suunnistus säännöistä-09 | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 17.06.2008 16:33 | 
| suunnistus säännöistä (ohjaus) | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 21.01.2008 13:20 | 
| Kellään tietoo trial säännöistä ? | RST | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 04.12.2005 21:58 |