![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 1. takaveto 2. neliveto 3. neliveto + lukot ykkösasento vipu painettuna alas
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() hieman uusi tuttavuus ku lauantai ehtoona vasta kävin hakemassa. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
lie kukaan asentanut mersun kutos dieseliä 404:seen?
omaan mokkiin on vitos kone jossain vaiheessa ehtiny paikkansa mut melko laiskalle se tuntuu tai sit on muuten ehtoo puolella se moottori. muuten on tekniikka kunnossa ku kilometrejä ei kaiketi oo ku vajaa 30tkm,, entinen lentokentän auto. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ite mietin kans vitospyttystä konetta, mut mennää tolla pikkuturbolla niin kauan ku kone laulaa. Jos se leviää, ni isompi tulee tilalle. Kutonenki vois mahtua, varsinki jos syylärin heittää lavalle... Mitkä kaikki dieselit käy bolt-on alkuperäsen vaihdelaatikon etee?
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mitäs suosittelisitte paineilman tuottamisvälineeksi? Siis noille lukoille.
Mitenkäs nuo nosturit on kiinitetty runkoon? On niin retvakka runko ainakin tässä yksilössä että hirvittää. Isommissa montuissa kun ajelee niin polkimet vaan lattiassa vipattaa. Onkos tämmöseen 411 moggiin mitään helppoa moottorin vaihto ehdokasta olemassa? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Älkää käyttäkö mitään moottori/hydr/peräöljyjä niissä lukkozydeemeissä, ne alkuperäiset kumiosat ei kestä kaikkia öljyjä, kumit turpoo ja pehmenee mössöksi, tai jos haluatte käytää öljyjä, niin vaihtakaa ne kumit nitriiliseoskumeihin http://tuotteet.tiivistekeskus.fi/ma...1154695&path=1
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ei se kauheen ahas paikka sille vitoselle oo,,runko palkki vaan tulee eteen ettei voi moottorin omaa flektiä pitää. se on korvattu sähkösellä miun autossa. kone on 617 imutiiseli. sitä en tiiä kuinka bolt-on setti ollu asentaa ku ei oo omatekemä nii ja tää on 404:nen missä on 406:nen ohjaamo Viimeksi muokannut chief360 : 07.11.2011 17:05 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
eipä 421 ja 404 koneen vaihdoissa kaiketi ihan helpolla pääse, "ainoa" lähes bolt-on kytkinkaaveliin nähden ja isompi, on tuo OM617
siihen 411 koneswappiin ei riitä edes aavistukset, konehan on OM636 ? ...tiedä vaikka oliskin samaa sukua - MikaT- vois tietää ??? kuvia näistä palstalaisten "uusista" moGeista ... ??? !!!
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#9
|
||||
|
||||
![]()
pitääpä sit rapsia kuvia miten on toteutettu 404:seen 617 koneen asennus kun ruvetaan vaihtamaan siihen 617 turbo konetta.
ja voihan tuosta lelusta muutaman muunkii kuvan pistää ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |