![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
No niin, koeajo suoritettu ilman etukardaania. 0-80km/h alue toimii täysin ilman värinöitä ja ylimääräisiä ääniä pientä renkaiden jurnutusta lukuunottamatta n.60 korvilla. Harmi vaan, että jäi tosiaan pelkäks koeajoks Herttoniemestä Hiekkaharjuun, kun nokkaketju päätti sitten tulla tiensä päähän juuri kun pääsin kurvaamaan parkkipaikalle. Eka tuli hetki raavittua päätä, et mikä vittu on ku ei suostu kone pyörittää vaikka hetkeä aikasemmin se toimi niin hyvin kuin puoltoista miljardia kilometriä ajettu 30v vanha kone vaan voi, mut öljyntäyttäreiästä tähyily paljasti nokkapyörän, jonka ympärillä ei enää ollutkaan ketjua. No ei auttanut muu kuin lähteä hakemaan Espoosta bemmiin avainta ja laittamaan se takas liikennekäyttöön. Nyt olis tiedossa joko koneremonttia tai vaihtopadan asentamista kunhan saan remontin ja muuton loppuun ja taloustilanteen jälleen parempaan kuntoon kuin Kreikalla... =) Todennäköisin vaihtoehto uudeks koneeks OM617A orggisturbokone, johon siirtää toi Schwitzer ja 7mm rivipumppu. Tietty jos sitä hurjaks ryhtyis ja sattuis halval törmää niin 603 orggisturbolla olis yks vaihtoehto. Ei oo aina tää harrastaminen niin helppoa... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
vellihousu on ollutkin tarkkaavainen ja arvauskin osuu ihan oikeaan... =)
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
hah näitä sattuu mutta miks aina itelle
jaksamisii projektiin tollanen on vaan merkki siitä että on aika siirtyä askel eteenpäin ja hommattava moniventtiili kone ![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
juu 605 ois aika passeli tohon(kin)... tuollahan ois 602 turbokone O/M/V palstalla...
kardaanifaktaa stuttgartista lederhosen silmin: HUOM !!! erilainen offset laipoissa pitkässä ja lyhyessä akselivälissä TAKAKARDAANISSA !!!
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 04.11.2011 18:38 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
604-6 olis kyl kuningasvaihtoehto orggisturbona sellaisenaan G:n pellin alle. Porukka kyl pyytää ihan törkeitä hintoi noista 603:sta... Ei ne nyt sentäs niin hienoja laitteita ole... =) Kattoo nyt eka ton 617 vauriot, josko vaikka varaosakannella ja uudella nokkaketjulla selviäis tästäkin vahingosta. Samal tietty vois metsästää turbomallin kiertokanget, niin uskaltais hieman enempi antaa koneelle ahtoja ilman pelkoa banaaneista kangista... =) Ainakin hyvä tilaisuus vaihtaa koneen tiivisteet ja stefat, jotka kusee ihan kiitettävästi... Pee:lle kiitokset tuosta kardaanimateriaalista!
|
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| MYYTY: Oranssi Toyota BJ 5.0 V8 TH400 38.5" | Joukka | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 23.02.2008 01:25 |
| O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up | hena | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.02.2008 19:56 |
| M: Oranssi Suzuki SJ413 1.8 Turbo MYYTY: | Joukka | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 11.12.2007 13:01 |
| Kenen oranssi 4x4x4??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.06.2006 15:06 |
| Oranssi Blazeri | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.07.2004 20:13 |