![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Myydään / Vaihdetaan Mites, jos ahtimen hihnan ottaa vain pois leiman ajaksi, eikös se silloin periaatteessa ole "laillinen". Toitsun ahtimet on kylläkin magneettiohjattuja, eli kojelautaan kytkin "offroad-only".
Myydään / Vaihdetaan |
|
|
|||
|
|||
|
3000 kg jarrullista ja 750 kg jarrutonta ...
Muistaakseni vanhassa ( punainen ) oli 3500 kg , oli jotain juttua näistä...saiko jotenkin nuo vanhat painot uudelle otteelle , vai muistanko väärin ? No, koukkukin on kyllä irrotettuna ... Jep, tää ahdin ei ole mag.ohjattu ... mutta ei tuo poistaminen suuria ponnisteluja vaadi
|
|
|
|||
|
|||
|
Mitäköhän mä oon kirjotellu hmmm, siis sähköisesti ohjattu magneettikytkin.
SC12 ainakin toimii tällä tavoin. Superchargerrelay pitää huolen kytkeytymisen onnistumisesta 4AGZE itselläni käyttiksen pellin alla.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jep , ymmärsin mitä tarkoitit
![]() Tää mun SC14:ta on pikkasen modattu tuon hihnapyörän osalta ...ahtaa siis myös tyhjäkäynnillä , ei "turhia" ohjauksia taikka vapaakytkimiä Ongelmia on remmin kireyden kanssa ...tuppaa luistamaan melko helposti . Tarkoituksena on rakennella mag.vena ohjaus , sais "yliahtamisen" hallintaan vaihtamisen yhteydessä... nykyinen dumppi ei reagoi riittävän nopeasti . Alipainetta sais alip.pumpulta haarottamalla , ohjaus mag.venalle joko kytkinpolkimelta taikka kaasuläpän vivustolta ...mut kun vaan sais inspiraation toteuttaa
Viimeksi muokannut Palde : 06.11.2011 17:40 Perustelu: Pikkasen kirjoitusvirheiden korjausta |
|
|
|||
|
|||
|
Kyllä vanhat vetopainot saa,mitkä on olleet otteessa henkilö autona. Kun muutos katastaa pakettiauton maastopaketti autoksi.Tein näin 3+3 hj:lle. Jarrullinen oli 2120 kg. nyt 3500. Olen tuossa etiskellyt 3500 kg koukullista veturia kilpurin vetoon.
|
|
|
|||
|
|||
|
Vaihtoakin voi ehdottaa !!!
Välirahaa en maksele ...kiitos verottajan ![]() ![]()
Viimeksi muokannut Palde : 05.05.2012 20:38 |
|
|
|||
|
|||
|
Nostetaas taas myyntiin ...HINTAA PUROOTETTU !!!
4400 € Rengastus muuttunut ... Viimeksi muokannut Palde : 05.05.2012 20:38 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M/ Mazda 626, 2,2 l Comprex ahdettu disel | O/M/V Muut | 2 | 16.11.2005 09:08 | |