![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Juu voitelu vaikuttaa tietty pultin vetoon eri momentilla. siks arp taitaa ilmottaa eri momentit arp moly mäskin kanssa kun moottoriöljyllä vedettäessä. Ootsä kuitenkin samaa mieltä että momenttiin vedettävä ruuvi ei voi olla kertis?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
http://arp-bolts.com/instructions/202-6005.pdf
Tuskin kukaan mihinkään sunnyy laittaa arp pulttia eli kai se on joku 200 nisukka. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siitä olen samaa mieltä että momenttiin kiristettävä ruuvi ei voi olla pysyvästi venyväksi tarkoitettu. Ruuvin myötäessä momentti laskee, tai ei ainakaan järkevästi nouse, joten ei sitä voi käyttää kiristyksen mittarina. Voihan ne silti ihan piruuttaan käskeä vaihtamaan. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
varmin tapa on vetää pultit kiinni alku ja loppupituusmitalla kuten suurin osa hipo valmistajista kiristyksen ilmoittaa nykyään.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu U-pultit. | Jouni_S | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.09.2008 12:54 |
ACL-laakerit ja ARP-pultit | JKo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.07.2008 17:33 |
O:Volvon u-pultit | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 28.11.2006 19:44 |
O: U-Pultit | -TIMPPA- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 04.09.2006 14:33 |
U-pultit | Karhu67 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.04.2005 11:01 |