![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Etu- ja takaholkkia voi säätää n. +/- 1.5 cm, joten kyllä sieltä pitäisi helposti löytyä camberitkin kohdalleen vaikka casterit laittaiskin maksimiin.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Löytyi vihdoin syy tähänkin vammaan...
Uusissa tukivarsissa paskat puslat. Ei sieltä käsin tai raudalla vääntelemällä löytynyt mitään mut leimatehtaalla kun käväsin niin koneella rynkytettäessä ei jäänyt epäselväksi enää mikään. Puslat antoivat periksi niin paljon että lähes rauta kosketti rautaa. Sopii vaan kysyä et mistäköhän saatanan vanhasta sisäkumista ne on leivottu. Jotenka ei kannatta ihmetellä jos kiihdyttäessä pikkusen vetelee kun tukivarret vääntyilee ihan miten sattuu. Nyppii vaan jo valmiiks et taas saa jumpata tukivarret irti. Ja kai sinne nyt sit tarvis metsästää jotain parempia pusliakin. Mahtaakohan mistään saada uretaanisia? Pitää tutkia kunhan muilta kiireiltä ehtii. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Milneriltä ainakin. Ovat Superpron tekemiä puslia, vaikkei erikseen mainostetakkaan. Tommoset paineltiin omaani loppukesästä ja hyvät tuli. Vähän työläät vaihtaa, tarttee prässin ja vähän soveltamista siinäkin.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Sen oikeastaan osas jo arvata et präsillä ne tarvii paikalleen painaa...ja prässiä ei ole. Onneks on noi vanhat tukivarret tallella ni raahaa ne ja puslat johonkin pajalle naitettavaksi etukäteen niin ei tarvii turhaan autoa seisottaa remontissa. Millaista kikkailua ne vaati mennäkseen paikalle? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Piti tehä vastinkappale mitä vasten painaa läpi, ne kun pitää saada sisältä ulospäin tulemaan. Vastinkappale/holkki taas keikku niin epävarmasti että hepattiin kiinni tukivarteen ennen painallusta ja sitten rälläkällä pois.
Tossa epämääräinen käsivaralta sutastu kuva, mittasuhteetkin miten sattuu (holkin reiän ja vastintapin oltava vähintään puslan pituinen), mut jospa se vähän valaisee: ![]() Saattaa toki olla helpompikin konsti saada noi pois, mutta aika sujuvasti meni sen jälkeen kun ekan sai. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.01.2012 22:44 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Oliko tossa siis pahempi homma saada vanhat pois kuin uudet paikalleen?
Uudethan tietysti puristetaan ulkoapäin niin ei ilmeisesti tarvitse noita lestejä enää sihen? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joo, ilman muuta. Uudethan menee varmaan ihan kotikonsteilla, mutta prässillä tosi iisisti ja tosiaan kunhan vaan painelee, ei tartte sen kummempia sovitteita. Onhan sitä jotku polttanu toholla vanhat pois ja sitten ruuvipenkissä uudet sisään.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hj-60:sen aurauskulmat? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.07.2009 17:59 |
| aurauskulmat, hj60 | penna | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.11.2008 22:30 |