Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.10.2011, 20:09
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

turbollisessa isompi/leveempi öljypohja ja tietysti lohkon numerosta

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.10.2011, 20:16
Tapsa Tapsa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.03
Sijainti: Tuusula / Kuopio
Viestit: 214
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
turbollisessa isompi/leveempi öljypohja ja tietysti lohkon numerosta
Nää olikin jo tiedossa. Ajan takaa sitä, että löytyisi joku sellainen yksityiskohta, jonka asiaa tuntematon asiamies voisi tarkistaa ilman vertailukohtaa siihen tavalliseen koneeseen. Esim. tuo lohkon numeron sijainti auttaisi hieman.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.10.2011, 20:22
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

tuolla muuten löytyy ne vapareiden ja turbollisten numerolliset erot aika selkeesti

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM617_engine
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.10.2011, 20:27
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Viestit: 722
Perusasetus

eiks turbollisen venakoppakin ollut hiukan erinäkönen?
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 31.10.2011, 20:30
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Juu

Siin se tunniste on heti kansitason alla:

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.10.2011, 20:33
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

oliko tuossa öljynjäähdytin neste/neste mallinen suodattimen jalassa? siinä varmaan turbon hyväksi myös eroa..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.10.2011, 20:39
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

eikohän toi numero riitä, kuskinpuolelta takaa löytyy, 952 turbo, 912 turboton lohko
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 31.10.2011, 21:12
Tapsa Tapsa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.03
Sijainti: Tuusula / Kuopio
Viestit: 214
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
eikohän toi numero riitä, kuskinpuolelta takaa löytyy, 952 turbo, 912 turboton lohko
Tän pitäis riittää, kiitos !
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan OM617A tai OM617 - moottori Tapsa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 01.11.2011 11:33
V8 moottoreiden tunnistusta LaaLaa Chit-Chat 47 17.06.2011 09:56
eri moottoreiden painot sos Tekniikka & Jutustelu 3 20.02.2011 21:24
Ostetaan om617a Napa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 15.02.2010 22:46
Moottoreiden painoja ZeiZei Tekniikka & Jutustelu 3 13.02.2005 18:46


Sivu luotu: 16:15 (GMT +2).