![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() turbollisessa isompi/leveempi öljypohja ja tietysti lohkon numerosta
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Nää olikin jo tiedossa. Ajan takaa sitä, että löytyisi joku sellainen yksityiskohta, jonka asiaa tuntematon asiamies voisi tarkistaa ilman vertailukohtaa siihen tavalliseen koneeseen. Esim. tuo lohkon numeron sijainti auttaisi hieman.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
tuolla muuten löytyy ne vapareiden ja turbollisten numerolliset erot aika selkeesti
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM617_engine
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
eiks turbollisen venakoppakin ollut hiukan erinäkönen?
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu
Siin se tunniste on heti kansitason alla:
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
||||
|
||||
![]()
oliko tuossa öljynjäähdytin neste/neste mallinen suodattimen jalassa? siinä varmaan turbon hyväksi myös eroa..
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
eikohän toi numero riitä, kuskinpuolelta takaa löytyy, 952 turbo, 912 turboton lohko
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan OM617A tai OM617 - moottori | Tapsa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 01.11.2011 11:33 |
V8 moottoreiden tunnistusta | LaaLaa | Chit-Chat | 47 | 17.06.2011 09:56 |
eri moottoreiden painot | sos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.02.2011 21:24 |
Ostetaan om617a | Napa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.02.2010 22:46 |
Moottoreiden painoja | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.02.2005 18:46 |