Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.10.2011, 08:58
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Myyty

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P Näytä viesti
1k2€!
Onks tää niinku 1002€ vai 1200€....ei näin tyhmä myyjä tätäkään tajua

Myyty

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.10.2011, 10:51
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Ai, eikö tämä olekkaan kaikille selvää!?!?!
Vähän sama kuin y2k=vuosi 2000, mutta pilkku ja merkit eri.
Joo, siis 1200€.
__________________
A-P
*Muovi on saatanasta*
KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.10.2011, 17:12
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

"villin-lännen" suunnalt 1700€ huuto tuli puhelimitse henkilöltä, joka ei ole kirjautunut palstalle.



Myös huudon loppumisaikaa lyhennetty 29.10.2011 klo 21.00, jotta unimogin haku on mahdollista heti sunnuntaina.

Viimeksi muokannut Jare : 28.10.2011 09:44
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.10.2011, 09:45
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Klaukkalan suunnilta huudettu 1800e
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.10.2011, 16:04
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

"villi länsi" korottaa 1850€


Tällä hinnallako unimog nyt lauantaina löytää uuden kodin
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.10.2011, 19:06
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.057
Perusasetus

huomenako lähtee korjaamon maamerkki!!
Varmaan ajan huomena ohi kun tuon kärryn
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.10.2011, 19:22
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
huomenako lähtee korjaamon maamerkki!!
Varmaan ajan huomena ohi kun tuon kärryn

Noo kai se pitää tuolla myydä, jos kerran ei mogista kokonaisena enempää nykypäivänä saa Pelkist akseleista kuitenki monesti pyydetää enempi, mut....noh niin no, nyt se lähtee sillä mitä ysiin mennes siit tarjotaan

Juu aamusta pitää lähtee kanteleen mogin päältä rautoja pois, ku on ollu putkien ja palkkien "säilytys teline" viimeaikoina.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimog 404 projekti Jare Maasturiprojektit 35 20.10.2011 20:42
Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* jonetzu Maasturiprojektit 61 22.07.2011 20:51
Myyty 411 Unimog -64, lievä projekti pee O/M/V Ajoneuvot 5 28.03.2010 15:23
Myydään Unimog 404 projekti Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 12 19.02.2010 05:35
M:UniMog Projekti/osakasa tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 21.04.2008 09:34


Sivu luotu: 22:29 (GMT +2).