![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
33" pyörät, 3"korotus, vinssi keulilla, pohjapanssarit, kitkalukko takana (orggis), rekisterissä ja käsi GPS ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Minun mielestä yhtään luokkaa ei tarvita lisää.
![]() Kysymys joka jokaisen kisajärjestäjän suunnalta kuulee on että ei ole autoja kisoihin. Joku haluaa sitä joku tota. Suurimmat syyt löytyy siitä että jos ja kun luokkia olisi vaikka vihkollinen niin ei sinne tule yhtään enempää osallistujia vaikka palstalla niin kirjoitellaan. olin mukana järjestämässä askolan kymppiä ja aika vapaat säännöt loimme kilpailuun. osallistujia oli noin 30 autokuntaa. Hyvin pystyimme kisat järjestämään ja saattoi joku roponen jäädäkkin. Kysymys on että cuppi kisoista on rakennettu järjestäväle osapuolelle bisnes ja mahdollisimman suuret voitot. Itse kritisoin sitä että 140 euron osallistumis maksu on liian suuri cuppi kisaan. Kyllä luulisi olevan noilla maksuilla vara antaa paitoja / oheistuotteita jokaiselle osallistujalle maksoi se maksun sitten vaikka paikan päällä. Palkinnot joita kisoissa jaetaan on joskus ihan naurettavia suhteessa kilpailuun. Sanotaanko näin että pienentämällä osallistumis maksua niin varmaan osallistujia tulee enemmän, ajaa ne sitten vaikka 5 h safaria. Tämä on vain minun näkemys asiasta, mutta toivon että en ole ihan metsässä. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeep Keltainen Timo Myllynen Askolan Off Road Ry www.askoff.fi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mikä estää kisatoiminnasta kiinnostuneita osallistumista modi-luokkaan? EI MIKÄÄN!
Oma asenne ehkä lähinnä? Tai jos on suuren suuret murroksen murskaus renkaat alla niin toki on vaihtoehtona aina PROTOTYPE. Siinä sitä pääsee kisatilanteesee tutustumaan ihan samalla tavalla kuin missään mahdollisessa ENTRY-luokassakaan. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Miten onko näissä kisoissa kuinka usein ympätty mönkijät samaan kisaan?
Sillähän varmaan saisi myös lisää porukkaa, vaikka ei se tuohon pää ongelmaan auta.
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
aika simppeliä
HS / Safariluokka sopivin säännöin ja hinnoin -> kun ei palkintoja -> ei synny kilpailua -> ei "pakotetta" rakentaa kalliisti ja paljon Antaa mahdollisuuden tutustua lajiin, vaatii järjestäjiltä toki hiukan asennoitumista, ja "helpohkoja rasteja" joita saa ajamalla, ja aiheuttaa ehkä rastien jakamisen eri luokille... Eli ei ehkä HS autoja Proton rasteille... Tai ainakin selkeät Safarirastit jotta riittää jotain ajettavaa ilman kammo kiipimisiä tai upotuksia. Nykykisoihin jos joku uskaltais lähteä sillä "setämiehen citymaasturilla" allterraineilla tai muilla vanhoilla kitkarenkailla, ei pääse edes lähtöalueelle saatika pois puhumattakaan rastialueista. Ja tällainen luokka palvelis myös monia, jotka tykkää ajella kisoja hiukan rennommin, eli ei palkintomielessä Perusasetukset tälle luokalle kuten Himalajassa oli, eli näistä ei apuja kisapeleille... Ei oo vaikeeta... Aikoinaanhan mönkkärit oli autojen kanssa joissain kisoissa, aiheutti omat "vaivansa" puolin ja toisin, sisälsi myös riskejä.
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 26.10.2011 18:30 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minkä takia rastialueelle meno pitäisi tehdä toisille autoille mahdottomaksi (esim TML jotkut rastialueet?),eikö sieltä itse rasteilta pitäisi sitten ennemminkin löytyä se haaste kaikentasoisille autoille? Viimeksi muokannut Racingrabbit : 26.10.2011 19:00 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ja nyt kaikki jotka olis valmiita ajamaa nyky luokissa nyky säännöilla ilman cup pisteitä ja kisakohtaista tulosta hintaan 50-70e per kisa huutaa hep ni nähtäis onko tulioita paljonki ja jotta se toimisi ns entry luokkana ni ei koske niitä jotka jo ajavat cupissa.
Niin ja minähän en edusta mitään järjestävää seuraa
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tänä vuonna se alue ei ollut enää käytössä eikä ole koskaan enää! En ymmärrä itkemistä moisesta asiasta koska TML:ssä oli tuonakin vuonna niin paljon ajoalueita että parhaimmaillakin jäi monta aluetta ajamatta kun ei aika riittänyt. Eli alueita ja rasteja oli niin paljon että jokaiselle riitti autoa ja kykyjä vastaavia ajoalueita. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Jotenki näin.Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suunnistuskisojen rastien jako sähköisenä, vai ei? | JERKKU | Tapahtumat | 18 | 07.08.2007 19:13 |
Toyotan pelastus/ Pylpyrä on hieno laite! | Höpö | Chit-Chat | 4 | 26.01.2007 00:09 |
Suunnistuskisojen sääntö äänestys! | hector | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 20.12.2005 14:32 |
Suunnistuskisojen järjestelyt? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 25.01.2005 15:41 |