![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() joo yllättävän kestävät ne levyt on kun ite on tullu ajettua jo pari vuotta tavallisilla öljyillä eikä se luovuta. Ja kun pari kertaa vuodessa vaihtaa ölpät niin pitää oikein ekstrahyvin kitkalukkoöljyihin verrattuna ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Dana 44 osia.
Tuolta olen ite tilannut osia
http://www.fsjjeepparts.com/index.html ja http://www.thefind.com/cars/info-jeep-wagoneer-dana-44 JegoNEERin takaperästäkin on kitkalukko hävinnyt jos siellä sellainen on ollut. Tiheemmät perät on tulossa ja lukko taaksekkin etupään kiinanlukon kaveriksi. Hienot peräkopat joo, ite vaan vaihdoin taakse varaosa akselin etukopan on puolta paksumpaa tavaraa. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kiitti ismo! nuo oliki hyviä linkkejä!
![]() mie just kattelin tälläsiä: 2 x Dana 44 Ring & Pinion Set 4.56 Ratio (50-11 Teeth) $375.90 ei oo pahan hintasia näköjään.. toki viel tuohon joku lukko ja rahti + alvit
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]() Tiheetä perää.
Just nuo 4.56 perät tilasin.
Huomen aamuyöstä lähen vihreellä ranspuutterilla puskee Joensuuta kohti ja viän Boggerit sinne ja ostan sielt Irokit JEgoNEErin alle.
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#5
|
||||
|
||||
![]()
hetkinen hei!
![]() ![]() eli jakistahan täs pitäs välittää sellai et pitkä puol pysyy normaalina. siin on nyt jakiksessa lyhyt puol 2.03:1 jos jostai sais hommattua dana 18 ja jeesukseniskänvanhan broncon 20:sen rattaat ne sotkemalla sais lyhyen puolen 2.46:1. eli lähes sama ku vaihtas 3.54set 4.56välityksiin..? ja tää vastais lähes samaa jos vaihtas normi dana 300sen. tai tera low dana jakikseen : 3.15:1 - 70:1 crawl ratio. Gear Ratio Comparisons: Changing the transfer case gears from 2.03 to 3.15 has the same effect in low range as changing from 3.54 to 5.38 gears while leaving high range unchanged for good highway driving and without losing strength in the ring and pinion set. nonni sehä löyty helposti ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Noin 75 km/h.
__________________
Tumpula Racing Team |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tänks
![]() tuossa kotia ajellessa hokasin et tässähän on nyt 4v laatikko ei 3. pitääki viel mulkata mikäs välitys siinä nelosella on. akselit rupeis olee aikalailla valmiina. vähän maalia viel, uuvet jarru kengät taakse. kyllä. hylkäsin taka levy systeeminkin ![]() ![]() nii juu ens viikolle on nyt sit varattu aika rungolle hiekka puhalluksesta ![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Normiöljyllä pitää paremmin mutta kuluttaa myös kitkapintojakin enemmän. Aattelin vaan jos joku luulee että se kallis kitkalukkolisä-aine on jotain taikakuraa. ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |