![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() laita semmosii rajotinprikkoja tonne kaasupedaalin alle
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nii juu ja ne auttaa mihen?ku tälle ei oikeen vielä kerenny näyttää petaalinta ku chevyn tekniikasta aina hajonnu jotain jos on sattunu pysyyn paikallaan konehuonees (;
Mut jos nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu pulteista millä chevyn tekniikka on kiinni..
..eijo suikassa letukan kone liikkunut mihinkään vaikka kenkää on kyllä saanut ![]()
__________________
Broken Back Team #1 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
EIJO niminen suikka ,aika hauska jotenkin... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tämä projekti tuntuu nyt kaipaavan tsemppausta. Ok, ei se bensatekniikka sitten onnistunut, mutta motivaatiota syö sekin jos joutuu toistamiseen miettimään missä meni vikaan ja miksi.
![]() Toi oli ihan hyvä uutinen että diisseli on keulalle soviteltu ja voimasavuja otettu. Turhaan sitä mietit että tuliko tehtyä rikos kun Jeeppiin tälläisen ratkaisun toteutit. Pääasia on se että monen offiharrastajan ja katselijan toive saattaa toteutua: Kareksen poika palaa kehiin ja tekee sitä missä on luontainen lahjakkuus. Nimittäin pruhjuun sukeltamisessa. Eipä se bensatekniikka olisi kuitenkaan kestänyt jatkuvaa pruhjussa rypemistä ja minkä sitä luonnolleen voi jos renkaat hakeutuvat magneetin lailla upottaviin maastoihin. Jatka valitsemallasi tiellä. Ole suunnannäyttäjä. Ei asioita tarvitse tehdä niinkuin ne on aina ennenkin tehty. ![]() Tässä motivaatiota toivottavasti herättävä kuva: ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ja nythän se vasta kulkeekin oikeella aineella tähän asti on ollu vaa harjotteluu
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Motivaatio on tosiaan alkanu olla hippasen loppu jeepin suhteen kun on oikeesti alkanu olla ikävä aikoja kun metsässä tehdyt remontit olivat murroksen vaihto ja kun se oli korjattu niin jonkun ajan päästä taas murroksen vaihto ja kotona riitti yleensä remontiksi mikäs muu kuin murroksen vaihto oli se vaan helppoo sillon...
No nyt otettu askel takaisin päin ja keulalle tosiaan riisseli ja todellinen paluuhan se onkin kun kyseinen tuote on toyotan 2H ikimalmi 12ht.n pakosarja ja ahdin kylkeen ruuvattuna(nyt saa nauraa!!!!). Mutta suurin syy kyseisen malmin laittoon on se että tuli mitta täyteen työnantajan pelleillyä ja otin loparit eli 3kk ennuste aika synkkä jo valmiiksi tyhjän tilin suhteen ni ei paljon V8 moottoreita nyt remppailla jne (: Mutta lyttylän safarille tarkotus lähtee koeponnistaan että jaksaako edes kiivetä mäkiä ylös tosin pientä ongelmaa tuottaa siihenkin tuo lopareiden otto kun ei ole kuljetus kalustoo mutta on sitä ennenkin siirtolapuilla huristeltu mitä pöhkömmillä kikottimilla ![]() Niin juu ja simpukka hilkkeet paikallaan niin todentui että tehostimen pumppu kaput... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeroiden osien sopivuus | Tiikeritapaus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.02.2009 20:26 |
UAZ osien hakureissu eestistä | Revolver | Tekniikka & Jutustelu | 95 | 02.08.2006 07:15 |
KOLEHDIN KERUUTA! | PikkuF | Tekniikka & Jutustelu | 102 | 29.07.2006 21:05 |
Osien tilaamisesta? | Sjmies | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.11.2004 17:11 |
osien kromaus | Yleiset | 4 | 12.06.2003 18:38 |