![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Minähän se olin joo, se toinen huutaja! eipä siinä mitään, rehellinnen huutokauppahan se oli, ymmmärsin asian ilmeisesti väärin tuosta aiemmasta viestistä. Juu, mulla meni búdjetti yli kun on niin suuri määrä!!! Harmittihan se kun ei rahat riittäny pidempään!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ota yhteys Poussaan jos vaikka luopuisi osasta!?
|
||||
|
||||
![]()
Ne tais mennä jo kaikki
![]()
|
||||
|
||||
![]()
...On se nopee!!!!!....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Puolustusvoimien huutokauppa Kalkussa 5.10.2011 | Schimanski | Tapahtumat | 41 | 09.10.2011 22:20 |
Katsastus Hämeenlinnassa? | alfred_j_kwak | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 31.03.2010 18:05 |
Moottoriurheilutapahtuma 16.6 Hämeenlinnassa | panzer | Tapahtumat | 32 | 17.06.2007 22:24 |
Land Rover tapahtuma Hämeenlinnassa ? | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.09.2004 08:14 |
Offiseuraa Hämeenlinnassa | Micke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 07.01.2004 11:23 |