![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Kannattaako sitten pumppua viiä minneekkään säädettäväks, jos syöttöä vaan lisää sekä turboon painetta?
paljonko tällä saisi jo tehoja irti? onko kellään kokemuksia että ei sit tarvitse heti uudestaan ruveta säätämään... Viimeksi muokannut nissand22 : 16.10.2011 20:34 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu D21 tai D22 nissan KC | popo99 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 04.04.2011 19:32 |
| Myydään M: Nissan K-C | V.Kylmälehto | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.03.2011 10:47 |
| Myyty Nissan 100 nx | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 23.08.2010 06:17 |
| O:3.3 TD Nissan | regular | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.07.2006 17:20 |
| Nissan KC -86 | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2005 18:23 |