Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonikki
Puolaahan tästä pelistä ei löydy kun dieseli on.
En älyä tuota Nissan4U:n kaaviota kierroslukumittarista, että millä lie toimii, tai sitten katson väärää kuvaa. Onko kellään bensa cabin omistajalla hajua mihin ja millä (vaijeri vai sähkö?) tuo kierroslukumittari on yhdistetty?
|
Sähöllä pelaa bensamallissa, signaali tulee puolan miinuksesta. Dieseleissä kierroslukutieto tulee yleensä laturilta (navasta W). Bensamallin mittari ei pelaa oikein laturin antamalla signaalilla, saa toki modattua toimivaksi mutta helpommalla pääsee kun ostaa dieseliin tarkoitetun lisätarvikemittarin ja ruuvaa sen koelaudalle. Jos haluaa hipistellä niin mittaristosta alkuperäisen mittarin sisuskalut pois ja tarvike mittari soveltamalla mittaristoon kiinni. Taustankin joutuu luultavasti tekemään uusiksi, ei varmaankaan osu kierrosluvut kohdalleen alkuperäisessä. Ja tarvikemittaritkin pitää yleensä kalibroida, laturin välitys (hihnapyörien koko) kun vaikuttaa näyttämään.