![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() uittu ku on rojektit sekasi prrrkl kirjottelin jo tän kikkareen höpinöitä tuohon toiseen topikkiin ![]() tänää tuli sitten nostettua kaivurilla koppa pois. ois pitäny jakis purkaa irti et ois kone noussu kätevästi ja ku oli jo kori pultit löysällä niin.. ![]() ja harvinainen kopan nosto muuteki ku kaik pillit johot ja muut oli irti ![]() tekniikan puran pesun jälkee hitoille ja otan akselit työn alle. jarruihi ei tarvi onneks puuttua ne on melkee paremmat ku uutena (paitsi et taakse tahtois kovasti levy jarrut) ala ja ylä pallot vois varmuuden varalle vaihtaa. raide tangonki joku näköjää vaihtanu jo uuteen. ![]() ihan pikkusen taitaa tulla muutoksia runkoon ku on nyt sopivasti erillään ja saattaapihan tuo saada viel ihan oikeen korroosion eston.. . riippuen paljolti monta euro rahaa saa irrotettua tähän rojektiin..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#2
|
||||
|
||||
![]()
nyt alko LOMA! 2 vk aikaa nyhjätä hämärässä tallissa paskasia auton romuja
![]() loman kunniaks hain "uuven" kone paketin. ja pirkkaa ![]() ylläripylläri ![]() ![]() keppi tarvii uuvet palautin jouset, kone uuven stefan rektumiin(uus tul mukana) ja maalatakki se pitäis ![]() ![]() oliha miul sit iha kymysyskin näitten valmet vehkeitte kans pelanneille! eli-kä-kkä: onks kellään ollu valmetin perässä ihan mustasta paska raudasta väännettyä kytkin koppaa??? tuos lava vehkeen mukan sellane näköjää tuli. empä oo viel törmänny ku amuliinisiin? eihä kukaa täysjärkine tee ite tuollasee kytkin koppaa ![]() ![]() toisaalta väliäköshällä vaik ois kuu kivesta jyrsitty mut onks tuo nyt joku valmetin oho susi malli ja sit on keksitty alumiininen? parit kuvat viel uuvesta halipallerosta ![]() siinä ois se paskarauta koppa+ tartin suojana joku diy pelti. ja kyllä. olen nauttinut pirkkaa.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Levystä tehty kytkinkoppa voi olla ensimmäisiä prototyyppejä. Sillä kokeiltu toimivuus, ennenkuin on saatu valuosia hankittua. Usein projekteissa osien saatavuus laahaa jäljessä, ja ekoihin koneisiin tuotekehitys osasto (eli proto-paja) sepittää itte osia. Noin se vielä nykyäänkin menee.
![]() Eli kotelo voi olla original made-in-valmet-linnavuori osa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
sellasta huhua kuulin että nuo ois muuten halkeillu nuo alumiiniset kopat? vai onkohan tää se parempi versio??
taian laittaa varmuudeks tuon rauta kopan tähän. kävin ottamassa numeroita huviksee ylös koneista yms -vanha kone missä rauta koppa: E 1021 GE 70110 -uus kone E1021 GE 70210 -lohkossa imusarjan alapuolella numero: 26868 -kannessa: 13118 3 <? -vauhtipyörä: D8361 28244 -alumiini kopassa: 8361 28237 uuven kytkimen tilaan tänään ni eiköhän se oo jo keskiviikkona/to sennuksessa ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]()
rungossa ei oo muuta enää kiinne ku akselit ja jouset. sit pääsiski laikkaa laulattamaan
![]() ![]() etu kartaani näyttäs olevan uusi ku ei oo ees pinta ruostetta viel vaik on alkujaa maalaamaton. PAITSI siin ei oo tupla niveltä ja yllättäen sehä onki jo hinkuttanu ristikosta nipan paskaks ja pannat oli jo kulunu puhki ![]() ![]() etuperän puolella onki jo hukattu orkinaali pellin palat ristikon kiinnityksestä ja korvattu rassista tehyillä u-lenkeillä ![]() perhana joo ehä se kytkin tuukka iha parissä päivässä ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sie se jaksat pistää pienen caddyparan kantavuudet aina ihan rajoilleen!
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ihme aparaatti ku jakso kulkea iha kevyesti tuollaki lastilla? ei turhia puutunu mäkiin. oisivat laittaneet kantavuudeks suoraan vaik 1000kg ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |