![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() pukkien sivutuki
Lainaus:
niiku ainakii suzukin banjossa on.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei varsinaisesti. Laakeripukki joustaa melko paljon jos kampeaa lautaspyörän ja pukin välistä vaikka isolla ruuvimeisselillä.
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
|||
|
|||
![]()
Noh, nyt siellä on jatkuva lämpötilan seuranta, molempien laakerien kohtaan liimattu Motonetin hukea "Ulkolämpömittari+Jäävaroitin+Kello 12V"-sovellus
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Noniin,
Nyt olis Läjän perä taas pöydällä, joka kyllä huutaa kyseisellä hammaskosketuksella. Oikeastaan olen vaihtamassa tässä laakerit. Siellä ei ole yhtään shimmejä tällä hetkellä ja backlash on alarajoilla about 0,14. Kysymys kuuluu, mitä tehdään että tuo saadaan korjatuksi? -a- |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitokset,
Ihmetystä aiheutti Toyotan oman manuskan ohje (katso kuva), jonka mukaan kyseisessä tilanteessa pitäisi vähentää shimmiä, no kun ei ollut shimmiä yhtään niin minkäs teet... Olen nimittäin asentanut vain uudet laakerit perään jolla on 400 tkm ajettu, mutta en sitten mitannut backlashia vanhoja laakereja purkaessa. Luultavasti siis minun on unohdettava tuo ohjearvo 0,13-0,18. Kävin tuossa hakemassa hammaskontaktia väliltä 0,15-0,60, mutta kovin oli vaikea hyvää saada. -a- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Väriaine hammaskosketuksen säätöön! | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.05.2009 11:32 |
Välityksen muutoksen vaikutus? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.03.2009 09:35 |
Välityksen muutos? | P.J.S. | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.07.2007 12:50 |
O:LJ-70 jakol. välityksen.... | Oskulennu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 11.03.2007 23:25 |
Välityksen laskeminen | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.08.2005 18:45 |