![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#18
|
||||
|
||||
|
Ei pitäs taas puuttua asiaan
![]() Uskoisin sen UAZin moottorin olevan tehty raudan ääressä. Kiertokanget on varmaankin heikoin kohta mutta jos pysytään alle yhdessä kilossa niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Harmi kun se on niin matalapuristeinen. Olis parempi jos käytät alle kilon paineita että kone olisi lähempänä 10:1 puristeinen niin pienistä ahdoista olisi hyötyä enemmän, mutta toisaalta jos laitat kaasarilla ja perinteinen jakajasytkä ohjaamassa niin ihan hyvä että on matalapuristeinen. Laita ylipaine kello myöhästämään sytkää niin moottorin käyttö ikä kasvaa. Siellä männän päällä on oltava se paine muodostuu se sitten puristuksesta tai ahtamisesta viittaan tuohon ylempään tekstiin purituksista
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Pari turboa. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 14.02.2011 09:00 |
| turboa..:) | Anfi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.10.2009 21:27 |
| turboa hj:hin | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.02.2008 19:29 | |
| Turboa G:hen | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.06.2006 22:39 |