Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 02.10.2011, 08:14
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Ei pitäs taas puuttua asiaan
Uskoisin sen UAZin moottorin olevan tehty raudan ääressä. Kiertokanget on varmaankin heikoin kohta mutta jos pysytään alle yhdessä kilossa niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Harmi kun se on niin matalapuristeinen. Olis parempi jos käytät alle kilon paineita että kone olisi lähempänä 10:1 puristeinen niin pienistä ahdoista olisi hyötyä enemmän, mutta toisaalta jos laitat kaasarilla ja perinteinen jakajasytkä ohjaamassa niin ihan hyvä että on matalapuristeinen. Laita ylipaine kello myöhästämään sytkää niin moottorin käyttö ikä kasvaa.

Siellä männän päällä on oltava se paine muodostuu se sitten puristuksesta tai ahtamisesta viittaan tuohon ylempään tekstiin purituksista
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Pari turboa. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 16 14.02.2011 09:00
turboa..:) Anfi Tekniikka & Jutustelu 2 27.10.2009 21:27
turboa hj:hin Tekniikka & Jutustelu 6 17.02.2008 19:29
Turboa G:hen pee Tekniikka & Jutustelu 3 25.06.2006 22:39


Sivu luotu: 02:19 (GMT +2).