![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
vissiin nuo su kaasuttimet ois muutenkin aika yksinkertasia paineistaa..Vaan mitenkähän lie koneen alakerran laita,kestäneekö se ahtamista??? http://vbcf.fi/gallery/show.php?dir=FD_turboventora ..tuolla kiva turbo ventora,gallerian kautta joutuu menemään..
Viimeksi muokannut peedro : 01.10.2011 09:39 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
tuo k-jetti on kyllä ihan pätevä ja helppo ruisku vaan heittää paikoilleen. ainoa on siinä suuttimien istutus imusarjaan eli alumiinia pitää saada hitsattua tai sitten tekee ihan raudasta kokonaan uuden..
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Kaasari.....
On tosi, että esim. mekaruuta maksaa, mutta tuotta ruiskulla päästään
parista ongelmasta eroon. Joten suosittelen SÄHKÖ Ohjattua ruiskua kaikkiin bensalla kulkeviin. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei pitäs taas puuttua asiaan
![]() Uskoisin sen UAZin moottorin olevan tehty raudan ääressä. Kiertokanget on varmaankin heikoin kohta mutta jos pysytään alle yhdessä kilossa niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Harmi kun se on niin matalapuristeinen. Olis parempi jos käytät alle kilon paineita että kone olisi lähempänä 10:1 puristeinen niin pienistä ahdoista olisi hyötyä enemmän, mutta toisaalta jos laitat kaasarilla ja perinteinen jakajasytkä ohjaamassa niin ihan hyvä että on matalapuristeinen. Laita ylipaine kello myöhästämään sytkää niin moottorin käyttö ikä kasvaa. Siellä männän päällä on oltava se paine muodostuu se sitten puristuksesta tai ahtamisesta viittaan tuohon ylempään tekstiin purituksista ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Turbodieseli keulalle, niin saa bensa uralilaisen turbottamisen käytetyn ajan möyriä maastossa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuollaisen turbotuksen tekee,kunhan kaikki osat on valmiina,öljyn paine&paluu katsottu valmiiksi ja pelataan kaasarilla,niin 2-3illassa. Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 02.10.2011 11:22 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
kyllä siinä alottelialla menee muutama ilta turbottamisessa sehän on helpoin osuus kun kaiken roiskasee kiinni mut sitten niiden säätöjen hakemiseen voi mennä hetki
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() jotakin päivitystä on tilanteeseen tullut..Lainaus:
oli teflonpinnoitteiset männät ja runkolaakereissa ei enää ollut täyttä öljyuraa. Oli jätetty pukin puolelta ura tekemättä jotta kantokykyä saataisiin lisää. Ja muuten, motti on iso klöntti köykämiiniä... ![]() Tuolla muutama juttu aiheesta: http://www.kolumbus.fi/sami_partanen...oriremppaa.htm Kävi tuo turbottaminen itselläkin mielessä, mutta antaahan nyt ajan ja rahojen kulua muualle....
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tuollainen viritys on tällä hetkellä työn alla (hieman suttunen kuva profiilissa). Turbona Volvosta pihistetty perus TO3:n. Paineita ollaan saatu 1,2 bar ja toimii + kukkuu suht iloisesti. Kaasari kaipaa "hieman" säätöä, tulpat tuppaa nokeentumaan suht herkästi.... En tiijä tarkalleen mistä johtuu, koska edellisen moottorin kanssa (pakkasukko halkas lohkon) tulpat oli ihan ok. Silloin oli kyllä 6:n tulpat ja nyt 8:n. Ja toinen ero on sytkäpuolessa, aiemmin Uazin orkkis kärjellinen ja nyt Edisboksi Megaruutan ohjaamana. Oisko CCCP tuotteessa ollut sittenkin parempi loimu?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pari turboa. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 14.02.2011 09:00 |
turboa..:) | Anfi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.10.2009 21:27 |
turboa hj:hin | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.02.2008 19:29 | |
Turboa G:hen | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.06.2006 22:39 |