![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
letukan nivelissä(1 ton) on 7/8-18 unf jenka ja "numeroa" isommat kartiot kun jeepissä, eli letukan kartion piemenpi halkasia on melko sama kun jeepin isoimmalta kohtaa. sen kartion pystyy kalvaan myös vastapuolelta mutta jos sen tekee samaan keskiöön ei vakio et:llä olevat 15" vanteet kyllä mun nähdäkseni sovi.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos kääntää yläpuolelle niin ei ainakaan 15" aluvanteilla ole toivoakaan saada mahtumaan, orkkis peltivanteetkin tosiaan taitaa ahdistaa kuten totesit. Noi perus peltivanteet (15 x 7 0ET, 15 x 8 -12ET, 15 x 10 -44ET) pitäisi toimia kaikki ihan hyvin, tosin ei niissäkään rakoa paljoa jää. Tuota samaa kuin sulla on mietin itsekin joskus, mutta päädyin WJ:n ohjaukseen koska saa isommat jarrut samalla ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Entä jos tekee normisti alapuolelle, pitääkö koneistaa, ja jos niin paljonko ja millä työkalulla, vai meneekö kartiot kokoerosta huolimatta paikalleen suoraan? Mulla kun on ne irtonaiset kääntöpäät, niin ei haittaa ajoa, eikä vaikka tulisikin yksi sökö harjoitus-kpl yläpuoliseen asennukseen. Järeämpien palikoiden takia sitten joutuu varmaan jo vahvistamaan simpukan kiinnitystä, ettei tule sinne uusi sulakekohta...
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos laitat alakautta, niin muistaakseni 7 asteen kalvaimella vain kartiota isommaksi. Jos sen tekee yläpuolelta, niin reikä isommaksi ja samaisella kalvaimella kartio kehiin. Reikien mitat Rytari jo taisikin antaa. Jenkeistä saa kyllä kiinnihitsattavia kartioitakin ihan järkihinnalla jos sellaisesta vaihtoehdosta tykkää ![]() Pitman armille ei tartte tehdä mitään, siellä voi ihan hyvin käyttää vaikka XJ:n raidetangonpäätä, tai pistää sen TJ:n version mikä on järeämpi. En usko että Chevyn ohjausvarret toimii alkuunkaan, käy vaan hakemassa jostain metalliliikkeestä esim. sopivan kokoista paksuseinäistä ainesputkea (ulkohalkaisija esim. ~30-35mm), hioo/ koneistaa "mutterin" päähän että saa säädettyä pidettyä paikallaan, sopivat kierteet sisälle ja romut paikalleen. kato googlesta XJ chevy 1-ton steering niin selviää paljon ![]() Simpukan kiinnitys kannattaa vahvistaa joka tapauksessa, se ei pidemmän päälle kestä kuitenkaan. Sen verta pehmeä on kori siitä alueelta että joko murtuu kori, simpukan korvat tai sekä että. Ei se tartte kuin levyt sisä- ja ulkopuolelle, mielellään toki vielä holkit aisan läpi niin tukee vähän paremmin. Sisäpuolen levyyn pienet korotuspalat niin mahtuu simpukka paikalleen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
joo, alakautta tehdessä tarvii vaan hieman kalvaa 7 asteen kalvaimella
nivelet mitä yleisesti käytetään ei ole k10-k20 (c/k1500) sarjan vaan k30 kokoluokan letukan niveliä yläpuolelle tehdessä olis varmaan fiksumpi kun irrottais ne "kääntöpäät" käteen. materiaalina muistaakseni 33x18 ainesputki. simpukan päässä voi joko käyttää pienempää niveltä tai kalvaa sekin isolle kartiolle, mulla oli tommonen letukan kartiolle oleva jeepin sektorivarsi blazeajoilta jemmassa... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hyvinhän se WinChesterin XJ näytti pelittävän Hausjärvellä.
Potentiaalia on. Nimim. City-Grändillä mukana
__________________
Jos Jeeppi on kinni, se myös tarkoittaa sitä. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Jeep Cherokee ltd 4.0 -91 | Traveler | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 10.06.2009 23:18 |
Myydään jeep cherokee | kaiffari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.04.2009 21:41 |
Jeep Cherokee 4.0?? | mattijun | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2008 16:33 |
Jeep Cherokee Xj vm.-89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.06.2006 19:48 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |