Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.09.2011, 19:13
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Kaikki laakerit ja stefat uusiks. Onneksi kaikki löyty suoraan laakerikaupasta ja maksoi yhteensä noin 80e . Suojatut mallit niin ei haittaa niin paljoo jos on vettä öljyissä. Ulosotto tuli samalla jätettyä pois.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.09.2011, 20:28
Mika28:n Avatar
Mika28 Mika28 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.10
Sijainti: Tornio
Viestit: 220
Perusasetus

Mistä muuten fiksuin tilata kytkin kaikkine osineen?
Katsoin Ebaysta ja siellä oli 63 puntaa koko paketti?!Ei liene paha?

Entä tuo vaihdelaatikon sisältö?!
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen
Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen)
Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen)
Suzuki Sj410 -83 (entinen)
Landrover Freelander -98 (Entinen)
Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.10.2011, 18:10
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Tällekkin jotain pientä tapahtunut. Motonetistä ostin uuden akun : Sznajder-AGM 70Ah/640A. Vinssi oli täynnä vettä seitsemisen jälkeen. Ei kestä yhtään upottaa kun vuotaa rummun liukuholkkien välistä vedet.


Tein suodattimelle peltipurkin ja liimasin kiinni.



Vähän puruputkee ,krominen pöydänjalka ja joku nissan 200sx ilmanotosta leikattu osa päähän.



Hommasin vähän isommat renkaat. 37x13.5 -15 mudzillat.


Ei ole ihan suorassa toi vatupassi mut kuitenkin aika paljon korkeuseroo.



35x12.5 Creepy 84cm korkee ja 37x13.5 mudzilla 92cm , molemmat 8" bedlokkivanteella ja yhtä kuluneita.

Viimeksi muokannut jampeli : 10.10.2011 18:13
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.10.2011, 21:31
BillyJoe BillyJoe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.07.10
Sijainti: Turku
Viestit: 158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jampeli Näytä viesti
Kaikki laakerit ja stefat uusiks. Onneksi kaikki löyty suoraan laakerikaupasta ja maksoi yhteensä noin 80e . Suojatut mallit niin ei haittaa niin paljoo jos on vettä öljyissä. Ulosotto tuli samalla jätettyä pois.

Korjatkaas jos olen väärässä, mutta eikö nuo suojatut laakerit ole tarkoitettu pölyisiin paikkoihin, ettei pääse lika rasvojen joukkoon? Ei pääse vesi, mutta pääseekö öljykään laakeriin voitelemaan. Itse ainakin kaivoin suojakumit laakereista pois moporemontin yhteydessä.

Miten hyvin sait uudet laakerit asennettua akselille? Onko jotain kikkakolmosta? Lämpöä ei ilmeisesti joutunut käyttämään? Itsellä sama homma edessä Suzukin jakolaatikkoon jossain vaiheessa.
__________________
Suzuki SJ 413 -87
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.10.2011, 22:18
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

eikö lämpö nyt kuiteski kaiken helpoin keino ole laakeriasennuksissa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.10.2011, 13:40
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Meinasin ettei haittaa niin jos menee vettä öljyjen sekaan tms muuta likaa. Onhan esim HDJ laatikossakin suojattuja laakereita ja kestää pitkään.
Toi akseli mihin tulee veto päälaatikolta ei muutenkaan ui öljyssä ,on sen verran korkeella että menee pelkällä roiskevoitelulla.
Laakerit meni ihan kevyesti lyömällä ja jotkut meni ihan sormivoimilla ,aika löysiä sovituksia.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.10.2011, 17:33
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Aika homma vaihdella renkaat kun lokipultitkin oli niin ruostuneita ,mutta nyt ne on vaihdettu.





Takana ottaa kaariin ,mutta niin otti creepytkin. Pitäisi laittaa pohjaanlyöntikumit rajoittamaan.


Eteen mahtuisi vielä vähän isompikin kumi.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.10.2011, 16:26
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 628
Perusasetus

Varastosta saattaa löytyä jotain joutavia osia 1.9 TD koneeseen, esim vauhtipyörä, kytkin, öljypohja, startti... jäivät yli kun vaihdoin omaani tilalle pakun koneen orggisosia
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 08.11.2011, 20:42
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Tälläistä rupesin eilen tekemään. 2mm peltiä , 2.60m levee







Vielä pari tukee levyyn ja sit voi ruveta tekeen runkoo.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki projekti (Uutta konetta?? Flippikeula? ja purettu..) fopa Maasturiprojektit 215 02.04.2013 21:08
Myydään Suzuki Sj Projekti Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 20.09.2008 21:41
vihree vessa eli 1973 Range Rover sippis Maasturiprojektit 24 07.04.2008 09:31
Suzuki projekti ZeiZei Linkit 5 04.06.2004 15:44
M: Suzuki projekti uni O/M/V Muut 0 18.03.2004 21:35


Sivu luotu: 07:04 (GMT +2).