![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kaikki laakerit ja stefat uusiks. Onneksi kaikki löyty suoraan laakerikaupasta ja maksoi yhteensä noin 80e . Suojatut mallit niin ei haittaa niin paljoo jos on vettä öljyissä. Ulosotto tuli samalla jätettyä pois.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mistä muuten fiksuin tilata kytkin kaikkine osineen?
Katsoin Ebaysta ja siellä oli 63 puntaa koko paketti?!Ei liene paha? Entä tuo vaihdelaatikon sisältö?!
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen ![]() Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen) Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen) Suzuki Sj410 -83 (entinen) Landrover Freelander -98 (Entinen) Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen) |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tällekkin jotain pientä tapahtunut. Motonetistä ostin uuden akun : Sznajder-AGM 70Ah/640A. Vinssi oli täynnä vettä seitsemisen jälkeen. Ei kestä yhtään upottaa kun vuotaa rummun liukuholkkien välistä vedet.
Tein suodattimelle peltipurkin ja liimasin kiinni. Vähän puruputkee ,krominen pöydänjalka ja joku nissan 200sx ilmanotosta leikattu osa päähän. Hommasin vähän isommat renkaat. 37x13.5 -15 mudzillat. Ei ole ihan suorassa toi vatupassi mut kuitenkin aika paljon korkeuseroo. 35x12.5 Creepy 84cm korkee ja 37x13.5 mudzilla 92cm , molemmat 8" bedlokkivanteella ja yhtä kuluneita. Viimeksi muokannut jampeli : 10.10.2011 18:13 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Miten hyvin sait uudet laakerit asennettua akselille? Onko jotain kikkakolmosta? Lämpöä ei ilmeisesti joutunut käyttämään? Itsellä sama homma edessä Suzukin jakolaatikkoon jossain vaiheessa.
__________________
Suzuki SJ 413 -87 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
eikö lämpö nyt kuiteski kaiken helpoin keino ole laakeriasennuksissa.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Meinasin ettei haittaa niin jos menee vettä öljyjen sekaan tms muuta likaa. Onhan esim HDJ laatikossakin suojattuja laakereita ja kestää pitkään.
Toi akseli mihin tulee veto päälaatikolta ei muutenkaan ui öljyssä ,on sen verran korkeella että menee pelkällä roiskevoitelulla. Laakerit meni ihan kevyesti lyömällä ja jotkut meni ihan sormivoimilla ,aika löysiä sovituksia. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Aika homma vaihdella renkaat kun lokipultitkin oli niin ruostuneita ,mutta nyt ne on vaihdettu.
Takana ottaa kaariin ,mutta niin otti creepytkin. Pitäisi laittaa pohjaanlyöntikumit rajoittamaan. Eteen mahtuisi vielä vähän isompikin kumi. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Varastosta saattaa löytyä jotain joutavia osia 1.9 TD koneeseen, esim vauhtipyörä, kytkin, öljypohja, startti... jäivät yli kun vaihdoin omaani tilalle pakun koneen orggisosia
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Tälläistä rupesin eilen tekemään. 2mm peltiä , 2.60m levee
![]() Vielä pari tukee levyyn ja sit voi ruveta tekeen runkoo. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki projekti (Uutta konetta?? Flippikeula? ja purettu..) | fopa | Maasturiprojektit | 215 | 02.04.2013 21:08 |
| Myydään Suzuki Sj Projekti | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.09.2008 21:41 |
| vihree vessa eli 1973 Range Rover | sippis | Maasturiprojektit | 24 | 07.04.2008 09:31 |
| Suzuki projekti | ZeiZei | Linkit | 5 | 04.06.2004 15:44 |
| M: Suzuki projekti | uni | O/M/V Muut | 0 | 18.03.2004 21:35 |