Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.09.2011, 18:34
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 937
Perusasetus

Vika taitaa olla juurikin tuossa että kiristinpyörä on vetopuolella, ei se taida oikeasti löystyttää mitään, hihnan kulma vain muuttuu.
Yläpuolihan pitäis löystyä tuolla mutta hihna näköjään puree tuohon isoon pyörään riittävästi.
Mielestäni ainoa järkevä ratkaisu on keskipakokytkin, ja joku jousikuormitteinen jarrupoljin, joka vaati alhaalla pitämisen vapautuakseen.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Alueaura traktoriin Eemeli2006 O/M/V Muut 2 19.04.2011 19:35
Ostettu Lantatalikko traktoriin Racingrabbit O/M/V Muut 0 12.10.2010 14:22
Ostetaan Lumilinko traktoriin pesuvi O/M/V Muut 1 25.02.2010 14:11
O:Traktoriin renkaat 36" blomi O/M/V Muut 2 27.01.2008 20:42
O:ketjut traktoriin Racingrabbit O/M/V Muut 0 16.11.2006 16:31


Sivu luotu: 10:24 (GMT +2).