![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vika taitaa olla juurikin tuossa että kiristinpyörä on vetopuolella, ei se taida oikeasti löystyttää mitään, hihnan kulma vain muuttuu. Yläpuolihan pitäis löystyä tuolla mutta hihna näköjään puree tuohon isoon pyörään riittävästi. Mielestäni ainoa järkevä ratkaisu on keskipakokytkin, ja joku jousikuormitteinen jarrupoljin, joka vaati alhaalla pitämisen vapautuakseen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Alueaura traktoriin | Eemeli2006 | O/M/V Muut | 2 | 19.04.2011 19:35 |
| Ostettu Lantatalikko traktoriin | Racingrabbit | O/M/V Muut | 0 | 12.10.2010 14:22 |
| Ostetaan Lumilinko traktoriin | pesuvi | O/M/V Muut | 1 | 25.02.2010 14:11 |
| O:Traktoriin renkaat 36" | blomi | O/M/V Muut | 2 | 27.01.2008 20:42 |
| O:ketjut traktoriin | Racingrabbit | O/M/V Muut | 0 | 16.11.2006 16:31 |