![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ihannehan on jos kummankin ristikon kulma on sama. Jurinoita tulee varmasti jos heitto on iso. Miten muuten susnassa on se välikardaani toteutettu, onko liuku ristikoiden välissä? Onko mahdollista että ristit eivät ole linjassa? Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Auton voimansiirron värähtely? | HiluxMan | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.11.2007 16:04 |
| O: Rangen voimansiirron osia | Niko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.09.2006 11:17 |
| Voimansiirron PERUS juttuja?? | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 10.04.2006 16:32 | |
| Opel Fronteran murheita. | Karleppa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.01.2006 10:53 |
| Rangen murheita | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 21.08.2004 11:27 |