![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() kasattu-- rikottu--korjattu kasaukset--korjattu... kohta taas rikki..sainpa kamerani takaisin.. joten jatkossa tulee parempi laatusta kuvaa.. laitanpa muutaman kuvan talvelta kun aloiteltiin ranken rapaamista, löytyivät kamerasta katon liitos hiottiin puhtaaksi, väliin tuli wurthin kori akryyli. siinä on ite omistaja lähösä sirkus autoansa maalaamaan.. MUTTA palataanpa tähän hetkeen... Strange tosiaa oli hetken ok. sit käväsin metässä ja ei enää ollutkaa ok.. snorkkeli meni rikki samoin vänkärin ovi,, ovea ei muuten saatu enää auki väkivallattomasti.. kuvassa näkyy et vähän teki kyljet haitaria ovi huonona.. varmaan rankejen omistajalli tuttu tilanne.. uusi snorkkeli ( ENTINEN ) Ja JOTTA eilinen päivä olisi ollut täydellinen niin pitihän mun vielä polttaa lankalla casehen reikä... ![]() tänään sit alettiin korjaan korjauksia. Snorkkeli lähti. tilalle jäi vain kätevä limupulloteline. sillä välin auton alla sainkin tapahtumaan muutosta parempaan.. 6mm hardox joku Vänkäri KONE kävi koko ajan korvaan suputtaan kun makasin auton alla. lopulta sit vaan sannoin että teet ihan niinku ite tykkäät.. vähän sai jänskätä kun nousi auton alta et mitäs se nyt on keksiny... PERSKELES jätkä pisti snorkkelin pommin varmaan suojaan.. ![]() TUOLTA SE TULI... !!!! JA TUONNE SE MENI.. !!! olipas sillä hyvät visiot.. ![]() ![]()
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. Viimeksi muokannut Artzi_ip : 08.09.2011 20:58 |
#2
|
||||
|
||||
![]() ylivieskan reissun jälkee
Ranke on vähä huonona. tosiaan ylivieskassa sai vähän selkäänsä kun auton sisällä istuneilla henkilöillä oli hirveä hinku rasteille ja original luokan autollahan se on tunnetusti KONTAKTI laji...
Noh kaikenlaista meni rikki mut en jaksa niitä enempää alkaa päivitteleen kun on jottai mielenkiintoistakin. enklannista tilasin renkaat ja nehän tuli viikossa. ei pitäis olla kuin 30,9 tuumaa korkeet............. niin vissiin.. Noh seuraavanlainen läjä ootteli pihalla kun tulin töistä.. sitten ostin vanteet jostain lapista.. ?? kuitenki iha soppelit 8x16 Edelleen parasta mitä venttiileille voi tehdä Huh.. onneks on nykyää rengaspenkki.. Meni ainaki 1 minuutti kun kumi oli vanteella ja ilmat menos sisälle... ![]() Siinä kumi vanteella hyötyajoneuvokakssatasen vieresä.. eihän se ollu ku 32,8 " korkea.. ![]() JJa eihän ne strangeen sopinut.. joutuu laikkaan aika paljo. ei sinä'nsä haittaa nuo pellit on muutenki entiset.. sen viime reissun jälkee.. Semmosta
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No hitto. Mistäs oot hommannu rengaspenkin? Meil on koululla tommone oikeestaan just samanlaine, mut sinine :b >Sillä menee kyllä hyvin renkaat vanteelle ja toisin päin.
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
riipasin kyljet pois..
Oikeestaan tuon verran tarvii vähintään tilaa nuo renkaat.
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#6
|
||||
|
||||
![]() hirviästi jäänyt päivittämättä..
tosiaan range otettiin sisälle ja alettiin leipoo uuet kylet siihen..
Semmoset niistä sit tuli... Tankkikin oli jo sen verta ottanut itteensä ja vuosi. niin päätin tehä uuet ensin piti vähä tasotella takalattiaa sit tankki katos.. tilalle etuakseli remonttiakin olin jo miettinyt jonkun aikaa. oli ihan aiheellista ( tieten ) kun navasta ei tullut muutakun vettä.. ![]() akseli remontin yhteydessä veistettiin myös uus karjarauta.. vähän modifioitu hiacen rauta.. JA SITTE ohjaus tehostimen pumppu EVO 4 8,3 cc taustalla pumppu evo 3 tolle pumpulle pite tehdä kunnon rieska siivapyöräks kun ei nuot 2 sarjan hammasrataspumput kestä kuin 3000 rpm samassa kuvassa näkyy toi tellinki jota on myös modattu 4 kertaa.. ![]() Mehtälän Teemu teki tuon siivapyörän mulle alumiinista työpaikallaan.. samaan aikaan kun minä kirosin konehuoneessa je vedin 100 kilua letkuja sinne,, niin vänkäri kone veisteli helmoihin vähä suojaa.. taas löyty yks tml 8500 halavalla.. ![]() läppäteline PALJON KUVIA PUUTTUU.. ku tuli jo niin kiire keltalaan ettei enää kuvia räpsitty.. mut laitetaas keltalasta pari kuvaa OHO.... !!!! ![]() ![]() ei oiennut. takapuskuri ei kestäny JA SITTE käytiin tampereella WHatta A BJuuti MB orggis 3.0 TD kone jos sitte strangee laittas turpon. tänään menin kalajoen Säiliövarusteen hallille ( KONE:en työpaikka ) josta löytyy julma rässi. meinasin sinne mennä oikoon noit varret. pihalla otin kuitenki vähä joustattelu kuvaa. tosta näkyyki toi takavinssin paikka Hyvin se elää . ihan orggis alusta, noin 40 - 50 mm matalempi kuin orggis.. ![]()
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Melkeen väittäisin että ei oo orkkis turbokone tai sitten on ainakin imuarja vaihtunut matkassa...
jäiskös tosa ylimääräseksi toi mb kone -> rooverin laatikko välikappala? jos on myynnis laita vaikka privaa
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ostin samanmoisen rengaskoneen ja mulla käyttöohjeessa luki että tuo "pystyvarrella" oleva kevennysjousi pitää siirtää poikkipuomin yläpuolelle.Se on vain kuljetuspituuden takia asennettu tuohon alapuolelle ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Vanhan pystylamppu mersun 240:n(300 kone) imusarja ja pumppu..(ehkä koko kone) oli ittelläkin aikanaan samanlaiset paikoillaan
pumppu, ku irtosi tuo pumpun öljyletku(tuo jossa lemmarit) ja kone leipo kiinni Imu- ja pakosarja... Mutta imusarja on ehdottomasti paras vakiosta sarjoista turbotukseen Ja alku peräsessä turbo koneessa tulee turbolle öljy öljynsuodattimen jalasta.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
todisteeksi pari kuvaa et jotain on tehty..
ja tämä idea oli täysin vänkärini Roope konun joten aloitus oli sinällään hyvä et voi sit syyttää sitä jos ei toimikkaan.. ![]() hain kiinan vinssin 89 € rumpu jaettiin kahteen osaan vaijeria kelattiin rummuille kahteen eri suuntaan.. näin saatiin auraan kääntö molempiin suuntiin... kuvat on paskoja.. hydrauliika ois ollut valmiina mutta jouduimme luopumaan sen käytöstä tässä koska olisi tarvinnut joko paineen jakajan joka on vitun kallis tai sitten toisen pumpun lisää jottei ohjaustehostinta tarvitse poistaa käytöstä.. joten teimme nyt sähköisen toteutuksen.. laitan sit videoo kun saadaan vähä lunta.
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. Viimeksi muokannut Artzi_ip : 03.12.2011 15:54 |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tiedän tämän siitä, että tein vastaavanlaisen virityksen kippilavaan ja sillä ei tehnyt sitten yhtään mitään hevonv...u vertaa. Olisi kiva kuulla tästä että miten se pelittää. TT |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Ei muuta ku hommaat sen pumpun ja viet ylivieskaan laittoon (7mm tapit) ppd tai hpd. Turbon kans sitten jo liikkuukin
![]()
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#15
|
||||
|
||||
![]()
No perskeles... määhän en normaalisti käyttö ohjeita lue niin ihmettelinkin kun tuo on niin perkeleen raskas toi pystyvarsi... Kiitti vinkistä pittää muistaa vaihtaa toiselle puolen.. onko sulla muuten ollut ongelmia sen pöydän pyörittäjän moottorin kanssa. et se ei ois jaksanut kunnolla pyörittää isojen renkaiden kanssa.. ?
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vanhaa korppua kun vääntää vanteelta,niin joutuu hieman käsin avittamaan. Liukastetta vaan riittävästi joka mahdolliseen paikkaan,niin kyllä tällä halvallakin koneella pärjää kotitarpeiksi. |
#17
|
||||
|
||||
![]() jatketaanpa tästä hieman
joo talvi meni auratessa. hirveesti ei oo kerennyt ylimääräisiä tälle tehdä.
Jotain mitä on tehty niin raidetangon suoja, vinssejä vaihdeltu/ korjailtu, molemmat perämurikat särjin ja yhden vetarin. tällähän ei ollut edelleenkään tarkoitus offata sen kummemmin, mut Bektori projektin valmistuminen oulaisten kisoihin kusi, kun osat jotka tilattiin jo tammikuussa niin tulivat reilu viikko sitten rikkinäisenä.. ![]() lähdemme siis rangella paratiisi offiin lähinnä pitään hauskaa ( ehkä ) ja opettelemaan ajamista. paratiisiin lähtö vaatii hieman valmistautumista. ainaski kytkin uus, vesipumppu, syöttöpumppu, taka-akselin panssarointi, pidemmät iskarit, oven-aukaisumekanismit toimintaan, takavinssi korjata (taas) suuttimet korjata, (TEHTY) pakoputki korjata, syyläri uus, no onhan tuossakin. laitanpa alkuun muutamat ajokuvat. poistumista vois vielä harjoitella.. tässä syy miksi iskareita pitää pidentää.. ![]() kone irtosi uus kytkin paska kuva. niinku kaikki. vauhtipyörä sorvattu. uus pumppu joku M muka kuulemma parempi.. :P joo ja ehkä jatkuu
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. Viimeksi muokannut Artzi_ip : 06.04.2012 23:27 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
team barbenders | smgt | Linkit | 1 | 15.03.2012 20:47 |
IN TEAM PIKKUJOULU SAFARI | suohiiri | Tapahtumat | 30 | 21.12.2011 19:22 |
lapa team huittinen | jupe69 | Tapahtumat | 8 | 13.10.2009 15:51 |
Eurotrial Team COBRA | Hippo | Tapahtumat | 24 | 04.08.2008 13:28 |