![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Näin se on, autoverossa ei oo näissä tapauksissa ikävähennystä. Mennään kylmän viileesti takaisin -88 vuoteen ja katotaan montako markkaa olis sillosen laskukaavan mukaan mennyt 300TD:stä veroja. Auto näemmä maksanut henkilöautona 380300 mk: http://www.google.com/url?sa=t&sourc...TOl59g&cad=rja Autoveroprosentti on ollut 32% verotusarvosta -4600 mk eli tässä tapauksessa n.253500 mk x1,32 -4600 eli jotain 76500 mk eli n. 12850 €!!! Eli 1500 €:n 124-koppaseen 650 tkm veivattuun suksiboksipakumersuun pätkähtää 12850 € autovero jos siinä tavataan takapenkki tai suksiboxi on sheivattu poijes. Turbokoneiseen tai varsinkin nelikko-malliin vielä rutkasti lisää. Ton verran siinä on silloin uutena säästänyt em. muutokset tekemällä (1.3 m sisäkorkeus, 1800 kg omamassa), jolloin tuohon maailmanaikaan sai täyden autoverovapauden.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ja huomatkaa seuraava: (kuten -Matti-kin kirjoitti)
"pätkähtää 12850 € autovero jos siinä tavataan takapenkki tai suksiboxi on sheivattu poijes" Siis suomennettuna: verot pannaan vaikka ulosmittaukseen, ja siinä ei auta vaikka poltat auton. tai hommaat samantien romutustodistuksen tms. eli menee veron verran rahaa tai omaisuutta ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Noita on poliisi liikenteestä aikoinaan ratsannutkin ja monet verorahat pistänyt keräykseen. Eli leimasetä oli kiltti, poliisi ei välttämättä aina ole...
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Täältä löytyy puolenvälin alapuolelta tarinaa verokohteluista: http://www.ake.fi/AKE/Verotus/Autove...emuutokset.htm |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs mieltä katsastussetä ois jos tempasen kattopellin kiinni koriliimalla ja niiteillä? Alkaa mennä hermot, kuupan kans ei mahdu talliin, ei ole hitsiä saatikka tietotaitoa sen käyttöön. Ammattimies hinnoitteli katonvaihdon persaukisen ulottumattomiin...
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se kuuppakin oo koriliimalla ja niiteillä kiinni? Eli jatka samaan malliin, alkuperäinen lujuus mielessä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj Kattokorotuksen poisto | antti.h | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 27.03.2011 13:08 |
katalysaattorin poisto? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 06.12.2006 23:42 |
kylkiteippauksien poisto.. | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 30.11.2006 12:30 |
EGR:n poisto | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.10.2005 15:15 |
EGR:n poisto? | PRVette | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 31.07.2004 14:01 |