![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jos erilaisempi toteutus kiinnostaa niin löytys tällainenkin. Ois jännä nähä miten tuo toimis patessa mutta ku ei itekään ehdi kokeilla ![]() http://forums.offipalsta.com/showthr...377#post793377
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
no perkeles,sehän on parempi ku hyvä jos tuo ylijäämä turbo toimii tossa...pitänee huomenna napata kansi paikalleen ja ruveta suunnitteleen pakosarjalle laippaa et pääsee äpöstään.hivenen vaan ihmetyttää ku ennen purkamista kävi vaan neljällä ja savutti helvetisti eikä auttanu suuttimien vaihtokaan,1 ja 5 pytty pois pelistä ja kannessakaa ei mitää vikaa näyttäny olevan...luotetaan siihen et vika on tossa vakio syöttöpumpussa...
![]() kiitoksia neuvoista ja vinkeistä!!!!! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei tarvii olla arvailujen varassa kun laittaa sen pakopainemittarin, meleko heleppoo.
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
tottahan helevetissä tuohon pakopainemittari tulee,mut vähemmällä pääsee ku näin ennen operaatiota selvittelee muitten kokemuksia ettei heti ekalla koeajolla viikkojen oluenjuonnin ja asennuksen jälkeen tarvi nousta raivoon ku katiska ei toimikkaan....
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
tuskin laatikoilla on paljonkaan kestävyydessä eroa, 5 pykäläisiä on toki enemmän rikki saatu kun on vedätetty.
alavääntö tappaa paikat ![]() oliko muuten kannesta kammiot pahasti halki, entä venttiilien välit? itse tappelin tappien kanssa hetken aikaa kunnes sain kaikki venttiilit toimimaan,varmaan kymmenen kertaa sai sen painin akselin nypätä irti ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
laatikoissa ei juurikaan kestävyys eroja, viis vaihteisissa laakerit kuluneemmat kun on vedetty kärriä vitosella.
pakosarjasta sen verta et ei kannata tehdä mitään käärmeen pesää vaan mahdollisimman lyhyt, ja jaetulla laipalla et 3 ekaa pyttyy toiselle puolen ja kolme viimestä toiselle. eti kuva turbomallin sarjasta ja tee vastaavan näkönen vaikka putki mutkilla, tällöin ei pakokaasut jäähdy ja saadaan turbo heräämään alhaalta. tämän väitteeni perustan siihen et fin-turbon ja pro-turbon miesten kanssa olen jutellut ja kummatkin oli sitä mieltä et turbo patrollin orkkis sarja on parempi kuin omavalmiste "peltisarja"... kaikkein helpoimmalla pääset ku laitat turbo paten orkkis imu- ja pakosarjat. kaasuläppäähän sie et tarvii enää jos laitat turbon pumpun. huom. vaparin imusarja ei käy yhteen turbon pakosarjan kanssa ja sama toisin päin. joko molemmat turbosta tai sitte nakkaat vaparin imusarjan ja teet omavalmisteisen pakosarjan. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
tossa muuten kuva mis on turbon sarjoilla laitettu cossu sierran garretti...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kannentiiviste bj40 | Lalli bj40 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.09.2010 22:20 |
kannentiiviste!!!??? | maage | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.01.2010 07:56 |
Myyty Kannentiiviste 2H 10/84> | burton | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 12.10.2009 22:37 |
Vuotava kannentiiviste | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 21.12.2007 00:21 | |
O: FJ-40:n kannentiiviste | Eskimo | O/M/V Muut | 0 | 16.05.2005 10:37 |