![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Keinun korjaamisen jälkeen Kuttulandiaa ei varmaankaan kukaan voi pitää vaarallisena kisapaikkana. Ongelma tulee kuitenkin aina olemaan siinä, että kun autot jaetaan kahteen ryhmään rengaskoon mukaan, aina joku kokee radat liian vaikeiksi ja jotkut liian helpoiksi. Sille emme voi mitään. Ainoa mille voimme, on suunnitella muutamat ongelmakohdat sellaisiksi että kelistä riippumatta radat olisivat ajettavissa. Vettä kun tuntuu meidän tuurilla tulevan nimeenomaan kisapäivinä. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
olikos tässä mutakisassakin kaaripakko?
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kilpailukutsu oli kakkossivulla mutta kopioin sen äsken ykkössivun alkuun. Sieltä selviää kilpailun yksityiskohtia.
Kaaripakkoa ei ole. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Noi BRITTI ingengöörin suunnittelemat ajankulutus välineet ei ole oikein koskaan tykänny vedestä eikä mudasta niin voin tulla kuluttamaan aikaa..
![]() EMÄNTÄ huuteli että lähtee mukaan mikäli on vapaalla.. Jos vaikka OSSI tai PICU keksii mulle sellaisen homman ettei tarvis tehdä mitään mutta kumminkin olis hommia.. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Tullaan tullaan
KOitamme kunnostaa Camospalge pick up tuollaista varten.. Kröhöm koitan laittaa kuvaa kun sellaisen saan he he.
Niin ja muistakaa sanoa! Ei kiikkulautaan ei kiikkulautaan |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Keinu meni sitä paitsi kisoissa hieman rikki joten ratapäällikkö ei varmaan päästäisi ketään sinne yrittämäänkään. Yksi poikittaistuki repsahti ja sen vuoksi koko hökötys voisi natista liitoksissaan jos sen päällä ajeltaisiin ennen korjausta. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
kisakaavaan tulee vielä muutoksia mutta parilähtönä mennään spooriin, savivuorta tuskin kierretään niin että ”risteävää liikennettä” tulee.
T: ratapeikko pörö.
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
RAHALLA SAA JA RANGELLA PÄÄSEE!!! |
#9
|
|||
|
|||
![]() MUUTOKSIA KILPAILUKUTSUUN
Kilpailukutsun toiselle sivulle on tullut muutoksia kohtiin yksityiskohdat, säännöt sekä tuomarointi.
AJOLINJAT OVAT MUUTTUNEET YKSISUUNTAISIKSI JA LIITTEEKSI LISÄTTY PUDOTUSKAAVIO. Saimme palautetta tuosta aikaisemmin esitetystä puolien vaihdosta jossa todellakin piili vaara "nokkakolareille". Nyt ajolinjat ovat molemmilla koko ajan samaan suuntaan ja ajotyyli on rata-automainen. Ohittelut ja kaistanvaihdot ovat sallittuja ihan siinä kuin crossissakin. Kannattaa lukea se kakkossivu ja perehtyä siihen pudotuskaavioon. Radan loppupään notkelmat ja kummut ennen maalia tehdään kaivurilla näillä näkymin loppuviikon aikana. Saatan laittaa kuvia tai pitää porukkaa jännityksessä. Ja niille jotka arvelevat vieläkin että noustaanko sen mäen päälle vai kierretäänkö reunasta ohi, vastaus: MÄEN PÄÄLLE EI NOUSTA JA TÄTEN TURVAKAARET EIVÄT OLE PAKOLLISET. Ilmoittautumisia myös odotellaan... ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tullaan tullaan jos vaan muistais miten ilmot tehtiinkään
![]() Team Scamoplaga, Penttinen +Ojala.. Saisiko tuosta leikkiauton kurattua? miten ton etukardaanin sais paremmin toimivaksi? ![]() Viimeksi muokannut lantikka : 31.08.2011 19:17 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Nyt joutuu perumaan tulemisen kun tuli sellainen meno jota ei voi jättää väliin. SORRY!!!!
__________________
RAHALLA SAA JA RANGELLA PÄÄSEE!!! |
![]() |
Luokat |
kuttulandia, mutakilpailu, mutaspoori |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LADOGA 2011 | Rekisteröimätön | Tapahtumat | 233 | 21.12.2011 17:30 |
mutakisat | junnu78 | Chit-Chat | 116 | 04.07.2011 22:06 |
PRO-X 2011 | myllis | Tapahtumat | 0 | 21.06.2011 10:22 |
Pro-X 2011 | myllis | Tapahtumat | 1 | 05.04.2011 17:44 |
kilpailut syyskuussa? | Nutti | Tapahtumat | 8 | 23.08.2008 22:40 |