![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Elä turhaan paini niitten jousiin kanssa... -vastakkaiselle puolelle helman alle kamaa (itse nostin maastotunkilla) -Nosta tunkilla tukivarren alta mahdollisimman läheltä palloniveltä ja eikun kulma ylös. -saat ilman hikeä iskarin alapään tapin irti ja jos tunkin nosto sopivassa kohtaa niin myös pallonivelen tapit auki. -sitten eiku pölkky sopivaan kohtaan korjattavanpuolen helman alle ja tunkki alas niin kas kummaa jousi on kädessä... Mersun jouset mitkä oli vissiin 35cm pitkät vastusteli uutuuttaan ihan kivasti... Itsekkin harjoittelin tuota juttuu kun 4 henkee tarvittiin laittamaan korotusjousia alle... Loppuajasta juttu meni yksinään...
Viimeksi muokannut Patu925 : 04.08.2011 10:40 Perustelu: juttuu lisää |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eniten tuossa vastusti tuo kun pohjaanlyöntikumen torni tulee niin pirun alas että jousi täytyy painaa puristimilla ihan läjään jotta mahtuu tulemaan pois sieltä välistä. Jarruletkutkin alkoi vastustamaan ettei saanut alaspäin enään tukivartta, jos sitten satulan irrottais..
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Olisit ottanu vaan suosiolla alapallon tapit auki ja purkanu sitä kautta. 6mm tappeja on maailma täynnä vaikka olisivat poikki menneet... Käyhän se noinkin mutta kieltämättä saattaa teettää paljonkin työtä.
Laitoitko italianivelen vai neuvostomallin? italianivelen elinkaari on kovin lyhyt etenkin pakkasella. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Aivan tarkoitit alapallon irrottamista, hitto niinhän se oliskin fiksumpaa. Edelleen siis tuo toinen puoli vaihtamatta, eiköhän se näillä ohjeilla jo lähde helpommin. Italian osaa sinne nyt tuli, jos ens kerralla sitten alkuperäistä..
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ja noista pohjaanlyönti kumeista raakasti puolet pois. Ei ainakaan meillä katsuri valittanut. kunhan ne siellä vain on niin se riittää. Jarrusatula irti jos yläpallon otat irti ja jos ala pallo niin sit ei tarvii jarruja irroittaa. mut ihan se sinne menee ku pikkusen konsteja käyttää. Puolituntia meni ku omassa nivassa jos piti jouset vaihtaa keulaan.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joo helpostihan tuo homma käy, on nyt vaihdettu ja lopputulema on se että laitetaan takajousetkin tilaukseen, kenossahan se nyt sitten on taas toiseen suuntaan
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
On nyt tullut pähkäiltyä kaikenlaista. Tällä hetkellä olis suunnitelmissa hankkia 195/80-15 kumho kl71 näitten 225/75 tilalle niin sais välityksiä hieman paremmiksi ja sitten korottaisi muutaman sentin. Täältä löytyi hyvin selkeästi eri vaihtoehdot.
Ja sitten se vinssi vielä keulille ![]() Ainiin, tuosta vakaajasta kun on juttua niin ilmeisesti omasta se on jo poistettu vai oliko näissä vanhemmissa ollenkaan? Viimeksi muokannut Jorski : 17.09.2011 09:48 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Käyttis LJ | Gulo | Maasturiprojektit | 36 | 24.03.2018 17:53 |
Käyttis k5 Blazer | tappokinnas | Maasturiprojektit | 95 | 18.03.2016 14:27 |
Ostetaan käyttis | JariTi | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 07.03.2011 13:40 |
Ostettu Dsl käyttis | ranke | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.04.2010 18:20 |
Myydään käyttis polo | HELLE | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 11.09.2008 08:28 |