![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuli nähtyä Rusalla livenä oli aikasta komee laite ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tästä mä diggaan, kesti viereiseltä kaistalta ihailun.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Hieno!
> auto renkaan reunasta mitattuna 220 leveä Tuliko tarkoituksella noin leveä, vai oliko vaan turhan levittävät vanteet? Onko vararengas tarpeen, vai keveneekö pois möyrintöihin? -Paavo |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mikko on Venäjällä ja vastailee varmaan palattuaan, mutta HDJ:n akselit ON leveät ja sen orkkisvanteethan on reilulla plussa ET:llä. "Normaaleilla" kuuspulttivanteilla raideleveys karkaa helposti tuonne reippasti yli kahteen metriin.
__________________
Sika ajaa Possulla |
#5
|
||||
|
||||
![]() HDJ:n tyyppitiedoista
11/19 VANTEET JA VASTAAVAT RAIDELEVEYDET
---------------------------------- VANNE OFFSET MM RAIDELEVEYS MM EDESSÄ TAKANA 6J-16 30 1535 1540 7JJ-15 10 1575 1580 8JJ-16 0 1595 1600 Eli ei se raideleveys varmastikkaan kahta metriä ole mutta renkaan ulkosyrjät voi olla reilusti yli. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pudotusrautojen lisäksi on myös casteripuslat ja siis erittäin hyvä tuli ajaa jopa noilla kumeilla, palikat tuli korotussarjan mukana, mut tuoltahan voi tilailla samoja--> www.man-a-fre.com , tosin edelleen automaattiin sopivina jotka joutuu pilkkomaan eli helpompi olis taiteilla ite samanlaiset.
Joo ja vanteista ei tullu turhaan vaan tarkoituksella noin leveä, ei näköjään vastustanut ainakaan karjalan mäntyjen välissä yhtään toi leveys. Vararengas pyörii mukana aina ja ei sen pois otto tota malmikasaa kevennä, joten sillä mennään ja muutenkin takakonttihan on nukkumatilana ja romua täynnä. Muutama kuva mukaan jottei luulla ihan tissiposki citymaasturiksi. Vaurioina retkeltä: -Hajonnut laturi (onneks oli uus mukana). -Etummainen raidetanko mutkalla -Vinssi rikki eli poikkikepit repes irti mosan puolelta. -Etulukko jumissa päällä, johdot poikki. (sai pois päältä ropeltamalla johtoja takas liittimiin ja tilapäisesti napalukot pois niin ok). -Takalukon käyttömosan kuori halki. -V/helma kurtussa -Taka-alaluukku lakkasi aukeamasta. -O/t/renkaan beadlokki räjähti irti puoliksi 100km/h vauhdista kotimatkalla suomen puolella (käyrät jormalaiset ja 10.9 pultit ei vaan toimi), no vanteelle kumi ulkopuolelta ja matka jatkuu (kiitokset JF ja Jarski avusta) oli joku 8 pulttia menny poikki yhestä kohtaa. Laitellaan parempia retkikuvia tonne slck sivuille, kunhan ehtii. Tarvii mennä korjaamaan damageja tänään ja huomenna Forssaan käymään. Viimeksi muokannut bj45lava : 08.08.2011 23:30 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hodarin päivitystä. | Kratz | Maasturiprojektit | 120 | 07.07.2013 18:21 |
Myydään hodarin puskurit | tjl | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 24.05.2011 19:46 |
Ostettu hodarin peltiosia | tjl | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.02.2010 20:40 |
Hodarin ohjaus. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.01.2010 23:07 |
hodarin puskin | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 14.04.2009 19:17 |