![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Käytiin Kulmassa koeponnistaa, lämpöongelmia koneessa...mutta pitemälle kun edettiin niin ongelmat hellitti..vesipumppu?...likainen syyläri?...jäähdyttäjän korkki?...kannentiiviste?.No 4h metsässä revittelyä ja takaisin kotiin ehjänä ja taas ei lämmöt nousseet kotimatkalla kuin normaaliksi...saiko Ryskäämisessä Kulmassa syyläristä paskat liikkeelle? Niin ei mennyt yhtä kaltsia ylös ei sitten millään...laskettiin lisää rengaspaineita,mutta ei auttanut...sitten loppuakohti Putkari totesi ,että renkaissa edelleen liikaa ilmaa...no laskettiin lisää kunnes mittari näytti 0,15bar ja johan alkoi toimia,olisi voinnut se kaltsi mennä jo ylös...seuravaan kertaan ![]() ÖÖh,liikaa tehoa...herää vasta 2000r/min jälkeen...tumppas nääs muutaman kerran KKK26,ehkä liikaa, täytyisi saada toimimaan alempaa ct20?? Tilasin kansipahvin,mutta varaosamyyjä alkoi tivata onko kone uudempi kuin 7/1988,kun rek tiedot ilmoittaa 0/1988...uudempaan koneeseen on 3 erilaista tiivistettä ja vanhaan yksi, no tilasin vanhan a' 37 erkkiä. ei kyllä osaa sanoa ennen kuin purkaa kannen irti ja nyt ei oikein tunnu houkuttelevalta kun pelaa kuiteskin.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 Viimeksi muokannut Greenday : 30.07.2011 15:55 Perustelu: Kuvaa |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas poika räppäs yllätyskuvan, kun on niin keskittynyt ilme kannenirrotuksessa:
Ei ole pitlä aika kun tähän on tehty vähän isompi remppa,no hihnan vaihdan nyt samalla ja nokka-akselin stefan. Kansi on hyvässä kunnossa: Pientä painetta nosti jäähdyttäjään,voi olla syynnä kansipahvi, oli pikkasen ehkä vuotanut 3;sen ja 4,sen välistä ![]() Ei tämä remppa olis ollut välttämätöntä, mutta laitetaan kun on aikaa....
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 Viimeksi muokannut Greenday : 02.08.2011 20:20 Perustelu: Stooria... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Voihan se olla esikammiostakin halki, ainakin mulla pari sellasta tuolla jemmassa. Tosin alukansia.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
remontti onnistui hyvin eikä nosta painetta ja ei kuluta nesteitä ![]() Tässä oli tehty lähiaikoina näköjään moottoriremppaa, mutta ei spekuloida sen enempää...
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 Viimeksi muokannut Greenday : 06.08.2011 17:04 Perustelu: kirjoitusvirheet |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No, niin tuli vaihettua öljyt etu- ja takaperään uudet,kitkalukko takana heräsi henkiin.
Ahtopaineet laski yks päivä 0,65 , niin oli turbolta vällärille lähtevä putki vähän löysällä. Kiristämällä korjantui ja taas pukkas sen 0,9. Tämäkin auto toistaiseksi on lähdössä näin muualle ja todettakoon, että metsäkulkine ja hyvä sellainen oli.Tuli hitsattuu ja korjattuu se kone (helppo remppa) näin 800km lahti-talma-hki-talma väliä reisuttu uudella tiivisteellä ei ole nesteitä tarvinnut lisätä. Katsotaan mitä Ryskyn jälkeen seuraavaksi on tulossa??? ![]()
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |