![]() |
LJ RYSKY
No niin,tuli hankittua vaihteeksi tälläinen:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=84801 Ilmeisemmin tekemisen puute:D:D:D Rojekti alkoi perän sijainnin kojauksella,vas rengas melkein rungossa kiinni ja oikea rengas 6cm irti runkosta: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=84809 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=84804 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=84805 Tässä ylemässä kuvassa ei näy miten banharditangon kiinnike oli itse asiassa painunut runkoon kiinni,seuraavassa korjattu sijainti: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=84808 Ei kai sitä ruostetta vaan :) Tarkoitus ei ole tehdä mitään näyttelyvoittajaa vaan ihan ajopeli,tässä tullaan Kulmaan(30.7) kokeilemaan Banharditangon kiinnikeitten kestävyyttä :=) Ai niin,tuli noi whitespoketit hiekkapuhallettuu ja maalattuu mustaksi: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=84811 Yllä olevan kuvan pelti on varattu Ryskyyn :) |
Mitkä nuo ekan kuvan renkaat ovat, noin kapeita boggereita ei taida olla? Pinnatut krokotiilit, alligaattorit, vai mitkä kaimaanit ne nyt oli? :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
EDIT: Lukeehan toisessa kuvan renkaissa super swamper... |
Oisko 35/10,5 pökkyrät.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=84815 :confused: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mekanista ruosteenpoistoa ja osa varovasti hiekkapuhalettu,hitsattu uutta peltiä ja plootua
0,75mm-5mm, uusi pitempi Banhardtango, kotelot ja takaovet, jotka valmiit imuroitu paskasta puhtaaksi ja öljytty kunnon paineella, niin hidastuu huommattavasti ruostuminen: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85011 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85012 Ei olisi enää kuin kolme reikää edessä, takajousien ylätuet uusiksi, tässä täytyy korin ja runkonvälisiä pultteja ja muttereita alettava öljymään, että saa kopan irti :) ja kun kaikki tämä paska on valmista, maalataan taas vaihteeksi kori...niin jos ei Kulmassa tulee lisää vaurioita??? |
Uskallat kuitenkin viedä kulmaan, vaikka ei ole nyt suikkaa mulla millä voi sitten hinata takasin kotiin :D
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85094 SHIT HAPPENS:cool: |
Enää ei olisi kuin yksi paikka Rysky:n pohjaan,mutta ajattelin, millä se sisälle tullut vesi saadaan pois,jos sen hitsaa umpeen :)
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85097 Öljyn ja tektyylin sekoitus valuu hyvin... |
Katsotaan saako nämä takapuskurin ja tunkinpidikkeet valmiiksi Kulmaan:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85214 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85213 |
Käytiin Kulmassa koeponnistaa, lämpöongelmia koneessa...mutta pitemälle kun edettiin
niin ongelmat hellitti..vesipumppu?...likainen syyläri?...jäähdyttäjän korkki?...kannentiiviste?.No 4h metsässä revittelyä ja takaisin kotiin ehjänä ja taas ei lämmöt nousseet kotimatkalla kuin normaaliksi...saiko Ryskäämisessä Kulmassa syyläristä paskat liikkeelle? Niin ei mennyt yhtä kaltsia ylös ei sitten millään...laskettiin lisää rengaspaineita,mutta ei auttanut...sitten loppuakohti Putkari totesi ,että renkaissa edelleen liikaa ilmaa...no laskettiin lisää kunnes mittari näytti 0,15bar ja johan alkoi toimia,olisi voinnut se kaltsi mennä jo ylös...seuravaan kertaan:) http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85252 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85246 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85255 ÖÖh,liikaa tehoa...herää vasta 2000r/min jälkeen...tumppas nääs muutaman kerran KKK26,ehkä liikaa, täytyisi saada toimimaan alempaa ct20?? http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85256 Tilasin kansipahvin,mutta varaosamyyjä alkoi tivata onko kone uudempi kuin 7/1988,kun rek tiedot ilmoittaa 0/1988...uudempaan koneeseen on 3 erilaista tiivistettä ja vanhaan yksi, no tilasin vanhan a' 37 erkkiä. ei kyllä osaa sanoa ennen kuin purkaa kannen irti ja nyt ei oikein tunnu houkuttelevalta kun pelaa kuiteskin. |
Jaahas poika räppäs yllätyskuvan, kun on niin keskittynyt ilme kannenirrotuksessa:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85511 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85510 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85512 Ei ole pitlä aika kun tähän on tehty vähän isompi remppa,no hihnan vaihdan nyt samalla ja nokka-akselin stefan. Kansi on hyvässä kunnossa: http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=85513 Pientä painetta nosti jäähdyttäjään,voi olla syynnä kansipahvi, oli pikkasen ehkä vuotanut 3;sen ja 4,sen välistä :) Ei tämä remppa olis ollut välttämätöntä, mutta laitetaan kun on aikaa.... |
Lainaus:
|
Lainaus:
remontti onnistui hyvin eikä nosta painetta ja ei kuluta nesteitä ;) Tässä oli tehty lähiaikoina näköjään moottoriremppaa, mutta ei spekuloida sen enempää... |
No, niin tuli vaihettua öljyt etu- ja takaperään uudet,kitkalukko takana heräsi henkiin.
Ahtopaineet laski yks päivä 0,65 , niin oli turbolta vällärille lähtevä putki vähän löysällä. Kiristämällä korjantui ja taas pukkas sen 0,9. Tämäkin auto toistaiseksi on lähdössä näin muualle ja todettakoon, että metsäkulkine ja hyvä sellainen oli.Tuli hitsattuu ja korjattuu se kone (helppo remppa) näin 800km lahti-talma-hki-talma väliä reisuttu uudella tiivisteellä ei ole nesteitä tarvinnut lisätä. Katsotaan mitä Ryskyn jälkeen seuraavaksi on tulossa??? :) |
Sivu luotu: 16:49 (GMT +2). |