![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kaikki höpöttävät kolmesta ja neljästä navasta mutta tässä ei ole kuin navat 1 ja 2. Olikohan kolmas joka on rungossa niin joku A mutta näyttää siltä niinku ei siinnä koskaan mitään ois ollu, eikä ole pulttiakaan paikollaan. Nyt jelpatkaa vähäsen että sais tuon pelaan niin uskaltais ajaakkin johonki ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No laitappa kuva moottorista ja relepoksista nii ihimetellään porukalla.
jos siitä moottorista puuttuu se A napa niin eipä se oikein toimi, poikkeuksena vanhat kestomagneettimoottorit... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mulla ainaki oli vanhassa M6000:ssa A siinä keskellä moottoria päällä ja siitä piuha relepoksille. F1 ja F2 lähimpänä vaijerirumpua vierekkäin, niistäki piuhat relepoksille ja sitte moottorin päädyssä reikä missä kierteet, siihen pultti ja se maihin paksulla kaapelilla niin pitäs toimia. Mulla olis toimivat releboksi ja moottori jos haluat haarukoida vikaa... satkulla saat molemmat. Ite vaihoin comeupin 6 heppasen moottorin tohon warnin 6000:een ku on tehokkaampi ku Warnin oma oliko 3,7hp. Ja releboksinki vaihoin samalla comeuppilaiseksi ku on pienempi ja jämerämmän näkönen... näyttäs vielä vesitiiviiltäki. Tiedoksi muuten että Warnin M6000 ja XD9000 samoja vehkeitä vain moottori isompi tuossa XD:ssä (vanhat mallit). Riski tuntuu olevan kuustonninenki tolla comeupin moottorilla... vedetty satoja vetoja ja isoja vehkeitä jänkkältä ja toimii aina vaan. Vaseliinit vaihtanu vaan kerran vuoteen.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Niin ja jos et saa toimimaan niin myy mulle se, maksan hyvän hinnan resunaki.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
ostan ne sulta pois jos ei lähde näillä pelaan
![]() Tässä nyt kuvat moottorin päästä ja releboxista. ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Ristus!!!
Sulla on joku malli eKR... moottorin päädyssä kaikki noi kytkennät, eli ihan erilainen ko mulla. Mut osta multa toi moottori ja releboksi. Toimii takuuvarmasti molemmat ja teen sulle kytkennät valmiiksi varmasti toimivalla kokoonpanolla... Tuot vaan päävirran akun plussasta releboksille (voin merkata mihin) ja maadotat moottorin siitä päädystä (merkkaan senki) niin toimii varmasti, jos ei vaihteisto ole jumissa. Ja saat vielä langallisen ohjaimen samaan hintaan. Moottori ei paljon uudesta häpeä ku vaihoin ite tehokkaampaan ja tällä pienemmällä vetoja tosi vähän.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa olla aavistuksen vanha vinssi kun ei warnin sivuilta löydy räjäytyskuvia...
Kokkeile antaa apukaapeleilla sähköä silleen sievästi suoraan moottorin nastoihin? jos siinä ei ole ku nuo kaksi nastaa niin se on kestomagneettimoottori. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Warn m6000 12v | Janne1986 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 02.06.2011 12:21 |
Myydään Warn M6000 vinssi uusi. | rm67 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 04.01.2010 17:34 |
Warn M6000 kytkentä | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.05.2009 21:12 |
M: Warn M6000 | pee | O/M/V Muut | 0 | 21.02.2004 23:11 |
m:warn m6000 | kuutar | O/M/V Muut | 0 | 06.12.2003 19:07 |