![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Taitaa jäädä dual frictionin hyöty aika pieneksi........ Kun ei Valmetti kierrä tarpeeksi että keskipakolimput kiristyisi kunnolla ![]() Lauantaina Klasu (uazman) puhui jostain tuplajousellisesta asetelmasta?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
joteki muistaisin et sitä vois säätää samal taval ku kiihytys peleissä puntin painolla..? mikä lauantai/kuka on uaz man mikä kytkin häh?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa yhet asetelman tiukkaus ratkasut http://www.kolumbus.fi/sami_partanen/31512_2.htm yllättäen Uaziin :-)
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
tuossa orkkis lätyssäkin on noita jousia ihan hitosti kyl et lisäämään ei mahu.
mie ku oon haaveillu vähä jytkymmistä akseleista toho porttaali vehkeeseen ni nyt ne tais löytyä! ![]() -hinnasta ei viel tietoa mut varmaan 1e-1000000e välille siottuu. + ei saa rikki ja kestää hypyttää huolella + kääntyy kivasti + välitys ilmeisesti ihan riittävän tihiä + high steer varsille on paikat valmiina - painaa aivan helvetisti - ei lukkoja
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]() Hevi metallisen näköset aksulat!
Näyttää aika jämäkiltä! Milläs noita Late meinaat hypyyttää? Nosturillako?
![]() t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#6
|
||||
|
||||
![]()
voi kuule siihen löytyy resepti lääkettä tallin perältä..
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mikkä aksulat ja mikä resepti..?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#8
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=young n dum;784016]tuossa orkkis lätyssäkin on noita jousia ihan hitosti kyl et lisäämään ei mahu.
No, jos lisäämään ei pysty määrää niin josko laatua/ominaisuuksia? Tuommonen kierrejousiasetelma löytyy mm. bj-40 toyotasta, ja siihen saa lisää pitoa PALJON. Siis pura asetelma hallitusti (muista mitata painelaakerin irroitusvoima ennen purkamista, ja jos mahdollista niin jousten pituus irroitushetkellä) Ja tilaa jousikaupasta pikkasen jäykemmät jouset. (ovat sen hintaisia, että ei itketä pitkään vaikkapa tilais 2 tai 3 sarjaa kokeilumielessä) Homman vaikein osuus on tuo kasaaminen, nimittäin jos asetelma on säädetty perseelleen, niin painelaakeri porsii nopeasti, eikä asetelma toimi oikein..... ja jos tulee liian jäykkä kytkinjalalle, niin nestetoimisiin voi ympätä kytkintehostimen toyota hj-61:tä..... Ja jos joutuu paljon luistattamaan, niin vesisuihkutuksellahan voi pikkasen jäähdyttäää????? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=BJ-40/76;784032]
Lainaus:
täs kohtaa menee miulla persiilleen> pura hallitusti ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#10
|
||||
|
||||
![]()
terrrveee ai äm päk
![]() stressi lomaa piin noista maastureista vähäsen mut kävin tänää pikkuse ajelemas tällä aparaatilla ja hajoshan siintä taas jotai.. nyt puutu laturi. ei senpuolee vaihtooha se ois muuteki kohta menny ku oli laakeri ja ropeli ottanu kipeetä.. hyvin alko ajelut ku meinasin peltotietä hurautta mettään ja siintä laavulle notskille ni enkös missannu silta kohan ku oli nii pitkää heinää, aurinko häikäs seli seli ![]() tunkilla nostin persiistä ja just ku rupesin veivaamaan buudia kovalle maalle ni toki rojahti tunkki alta ku penkka petti. eli rupes auto olee hassunhauskasti kiikunkaakun katolleen tilanteessa. joku lintu bongari tuli ihmettelee ja turinoimaa sillo kehu muute et on komeet käynti äänet ![]() ![]() no mut fiiatillaha se sieltä lopuks nous ![]() ![]() tässä jo nostettuna pulasta. laitampas tähä jatkoks jotakki kuvei maasturi vapaalta. ![]() melkosia jölliköitä ja näitä oli aiven hel"%tisti ![]() laturi remonttia siis pukkaa ja korinkorotus hommeleita.. ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |