![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mä ite vastikään purin mun -93 XJ:stä viskosysteemit pois ja tein sähköflektin tilalle. Jos kiinnostaa, ni multa löytyy tällainen toimivana purettu visko varastosta. Moottorin kiertämättömyyteen toi visko ei tietenkään vaikuta mutta kyllä 3krpm kierroksilla pitäis olla jo melkonen viima konehuoneessa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Yv:tä laittelin
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ja kuvista päätellen varastoit käytettyä viskoa sitten makuulla, se kuolee siihen, pitää käytetty visko säilyttää samassa asennossa kuin se on autossa!!! Käyttämätöntä voi säilyttää mitenpäin vaan, mutta käytettyä vain pystyssä!!!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mihin tuo muuten perustuu, ihan mielenkiinnosta? Valuuko viskon mömmöt väärään paikkaan ja enemmän tai vähemmän jumittuvat sinne? Päteekö sama myös esim. ZJ:n jakolaatikon viskon kohdalla jos sen irrottaa sieltä?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ajattelitko laittaa saman viskon takaisin?? Todennäköisesti asento ei merkkaa siinä mitään, kun kumminkin vain nimitys on sama, ei toimintatapa!! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuskin, mutta jos sen jättää jemmaan pahan päivän varalle
![]() Toisaalta ihmettelen myös sitä että miksei se käyttämätön sitten mene pilalle? Tietysti aikaa myöten viskon aineet menettävät ominaisuuksiaan, johtuneeko sitten siitä.. no samapa tuo sinänsä ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ihmettelen kyllä itsekin tuota säilytysasennon logiikkaa. Ei kai tuolla viskossa ilmaa sisällä ole - pelkkää mömmöä vain? Ja jos tuo mömmö on itsekseen jämähtävää sorttia, niin luulis, että makuullaan -tasapainosessa asennossa- olisi jopa viksumpi säilyttää... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Pikaisella kuukletuksella selvisi että se viskon öljy saattaa mennä viskon laakeriin. Ja se laakeri ei taas siitä tavarasta tykkää. Onpa sitä töissä vaihdettu syyläriä sen takia kun laakeri on mennyt paskaksi ja flekti on hyökännyt syyläriä päin.
Tuossa sitä ei sanottu, mutta viskon toiminta kerrottu: http://www.justanswer.com/uploads/sh...except_602.pdf
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Viskon toiminta sinällään on tuttua, siinä ei mitään ihmeellistä.. vain tuo säilytysasento. Mutta tuo selittää paljon että voi valua esim. viskon laakeriin ajan kanssa. Hassua ettei sitä ole sillä tavalla eristetty ettei noin pääsisi käymään.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitenkähän nämä kestäis maastokäytössä...? | Flugfiske | Linkit | 5 | 04.05.2006 00:17 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |
Halpa tarkistus:Lämmöt | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 16.04.2004 09:30 |
Koneen lämmöt korkeallako? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 43 | 23.08.2003 17:21 |