![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Full Spool ?Interneetistä kattelin noita Dana 44 välityksiä niin vastaan tuli tollanan Full Spool? Onkos kellään moiseta kokemusta? Eikös tämä kytke akselin kiinteäksi? t. Ismo Ämmä http://cgi.ebay.com/ebaymotors/74-85...item413d6738cc
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jep, aika tiukka lukko tuosta tulee ja paremmissa autoissaki muuten selvitään vain yhdellä vetarilla!!!
![]() Ja pinjoni tykkää katukäytössä kun on spool käytössä!!!! Eli kisäkäyttötavaraa onpi tuo. Ellet sitte Jegoneer:stä tee mutarakettia Ossin ränniin... ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Saman asian ajaa se kempin lukko. Tosin onhan tommonen spooli pikkasen kevyempi.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Raketti vai ei?Lainaus:
Offirossi, suunistus ja hauskanpito silmälläpitäen tuota rakennellaan ja joka välissä koitetaan ajaa. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 26.06.2011 11:00 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Koeajo suoritettu.
ja hiekkatöyräässä käväsin koeponnistamassa lukkoa.
Pauke oli entisenlainen hitaalla ja nopealla alueella? Merkki valo syttyy kun lukon vetää päälle ja silloin lukko on siirtynyt päälle ja akseli työntää kytkimen kuulan ylös ja kytkee virtapiirin. Jäljet hampaiden kulmissa olikin vaan ehkä normaalia käytön jälkiä? Tarvii huomenna vielä avata lukon kansi ja peilillä katsoa että varmasti menee lukko päälle. Sitten tarkistan etukardaanin jotta ei uristaan lipsu? Olihan hirveetä ajaa Boggerilla kun rupes 40 nopeudessa jo woblaa ihan mielettömästi? Tais tulla huonommat pyörät eteen. Laitoin lisää ilmaa ja vaihdoin etukumet taakse ja takakumet eteen. Huomenna koitetaan tutkimusten jälkeen uudestaan. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 28.06.2011 22:00 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
no kyllä se siutakin näköjään koettelee tuo jeeppi
![]() omituista olis kyllä jos pooreiltaan hyppis kartaani? miulla tuo vihree jeeppi paukutti vedättäessä nii pirusti ja vika löyty sillo laatikosta. sen verta tohjona oli et ainut ehjä osa tais olla kuoret ![]() no mut se oliki manuaali eli eipä ollu tuostakaan analyysistä mitään hyötyä ![]() rutiseeks se jos pukkien päälle laittaa ja kenkii fillarit ilmassa?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla Rangen alla oli dana 44:set ja renkaina 36 SXät. Aivan kammo voblauksia otti kun oli etuakselista olkatapit väljät. Tapit vaihtamalla loppu voblaukset.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Juu ei.Lainaus:
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#9
|
||||
|
||||
![]() Tutkimukset suoritettu ja vika paikannettu.
Jakoloodan lukon kannen aukaisin ja sieltä pystyi peilin avulla varmistamaan jotta lukko menee päälle ja pois niinkuin pitääkin, sitten mittasin etkardaanin liunpituuden kiinni olessa ja irroitin kardaanin etupään ja vedin liun irti ja siitä mittaamalla selvisi että lepoasenossa liun rihlat on 45mm päälekkäin ja rihlojen kulmat oli siistit ja ehjät joten pauke ei tullut sieltäkään.
Työpaikan hallin kynnystä vasten ja jarulla avittaen sain kuin sainkin paukahduksen kuulumaan ja nyt pyysinkin työkaveria ajamaan kynnyksenyli samalla kun itse makasin auton vieressä taskulampulla etsien vihjeitä paukkeen aiheuttajasta ja aina kun paukahti niin kardaanit heilahtivat, joten jakolaattikkoon siirty taas tutkimukset. Sitten soittelin Jamantille ja kyselin jakolaatikon ketjun mitaukseen mitan kun en sitä itseltäni löytänyt vaikka sen olin jo aikaisemmin häneltä saannut. öljyt talteen laatikosta ja tönärillä mitaten selvisi että ketju oli venähtänyt pitkäksi ja pääsi hypäämään hampaan yli. Ei olis heti uskonut kun uuden ketjun olin sinne laittanut edellisen remontin myötä? No nyt on vika selvillä ja pelillä voidaan mennä Lassin kanssa perjantaina Hesan ruisinkiin ja lauantaina Kulmaan, mutta ei maastoon tuossa kunnossa. JEgoNEER on siis toistaiseksi katu auto. Tiedossa olisi yksi suoravetoinen Q-T jakoloota jota menen katsomaan tai sitten tarvii ostaa ketjuja tai ketju ja hammaspyörät ja ajellaan niillä. Saiskohan siiihen rakennettua ketjulle kiristin rullan? Onkos kellään kokemusta Q-T jakolootan ketjun vaihto tiheydestä? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 29.06.2011 23:20 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:jeep wagoneer -79 | savu | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 15.03.2006 21:24 |
M: Jeep Wagoneer -78 | julli | O/M/V Muut | 5 | 24.10.2005 08:04 |
Wagoneer pickup? | Cental73 | Chit-Chat | 11 | 01.08.2005 22:48 |
jeep wagoneer? | Range73 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.07.2005 08:46 |
M:Jeep Wagoneer | O/M/V Muut | 0 | 27.11.2003 22:50 |