![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
jostain vain luvin et 10cm ei viel välttämättä mut 15 on jo pakollinen.. taidan pistää jouset myyntiin =DD ja heittää vakiot takas alle.. hirvee tuo on ainakin vetelemään nuilla jousilla.. mitens onko tietoa onko jarru nesteissä eroja ku laitoin do4 niinku ennenkin mut eri merkin ja nyt tuntuu joka jarru jumittevan päälle O==
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Iski nyt kysely ikä
![]() Eli kyseisellä rottelolla olis tarkoitus käydä huvikseen safaroimassa ja mahdollisesti parit suunnistus kisatkin vetää ens kaudella kieli poskessa ![]() 1 Mitäs vinssejä porukat suosittelis eteen/taakse? Voimaahan pitäis olla et saa nevasta ylös ilman savuja... Jotain kiinanvinssien ja räikkien välitä hintaluokkaa about... Puskurit tulee raudasta kyllä. 2. Alusta: Autossa Dobisonin 4" alustasarja. Ongelmaa... iskarit loppuu auttamatta kesken ja auto on n.3cm nenällään... Takaiskareitten alapäätä olisi helppo ja hyväkin nostaa ja rajoittaa sitten vaan sisäänjoustoa ettei pohjaa... edessä taas tiputus onnistuisi ehkä helpommin yläpäästä ja myös sisään joustot kuriin... Entäs mites jos laittais 5" jouset eteen jotta olisi suoremmassa ja pidemmät iskarit ... vai korottaisiko koria portaittain ![]() 3. Panhardit? paras vaan laskea yläpäästä? Ja paljon noilla korotuksilla suunnilleen??? 4. Yllätys yllätys tässä ei toimi takalukko mites onko kukaan oikeesti yrittänyt tuota moottoria avata ja herkistellä ja niputtaa uudestaan vai onko se nyt vaan niin et menee yksinkertaisesti niin paskaks sisältä et ei vaan pysty...5. Mettärengastus? jos ajelis vaik 33" boggereilla niin jäis vähän tuolla kaarissakin tilaa helpommmin ja välityksetkin olis varsin mukavat. Vai onko mitään ideaa leikkimielisesti viedä tälläistä suunnistus kisoihin noin pienellä rengastuksella? nythän alla 35 12.5/15" ja on muuten isot jarrut eikä edes -44 et:llä olevat vanteet Paljon oli kysymyksiä mut nyt ei muista kaikkee kyselen sitten taas lisää ![]() Niin ja astinlaudat on lähdössä kuuseen ja levikkeet, palkkihelmat ja kunnon rock sliderit tulossa kyllä
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
2. tuumaa pidemmillä jousilla onnistuu toi vaateriin saanti tai sit semmoset korotus puslat jotka tulee jousien yläpäähän. koria en lähtis nostaa portaittain. ja kun ottaa mitat ylös ni varmaan löytyy pitkiä iskareitakin ettei tarvii alkaa muokkaa kiinnitys paikkoja. 3. ite laskin yläpäästä, mittoja en muista mut sehän on helppo kattoo, panhard vaan mahdollisimman suoraan akseliin nähden, sillon ei joustoissa käännä niin pahasti sivuille akselia. 4. mulla oli itellä syöpyny se jalkaa ihan paskaks, eli jos kuoret on ehjät ni on varmaan ihan herkistettävissä. 5. toi rengastus nyt on varmaan ihan maku asia mut ite laittaisin tolla korotuksella 35:set, kyllä niille pitis tila riittää. mulla on abs:llinen, eli isot jarrut ja mulla otti -44 15" kiinni, tosin pyöri kyllä mut kihnutti silti kiinni. kai se on vähän vanteen valmistajastaki kiinni et minkä malliset, nyt alla 16" -44. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tosta lukon moottorista. siis mulla se on ihan hyvän näköinen päälle päin. mutta vika ilmeisesti siinä kuitenkin kun tarjoo sitä päälle niin rele naksahtaa ja virtaa tuntuu menevän reilusti johonkin sen parin sekunnin ajan. Moottorin johtoihin tulee erinäköisiä virtoja mutta ei hajuakaan mitä pitäisi minnekkin tulla vaikka koitin mittailemalla saada selkoa. Muutenkaan en tiedä miten tuo moottori edes kytkee lukon. Jos joku viitsisi kertoa tuon toiminta periaatteen selventäis kivasti. Toisaalta kyllä se selvii ku purkaa
![]() Mut jos noist johdoista sais tietoo mitä pitää mihinkin tulla niin olisin kiitollinen. Ja kyllä hakua olen käyttänyt en vaan löytänyt vastausta. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos päätät irrottaa sen alumiinikannen alta rattaat, niin ne voi laittaa takas mihin vaan semmoseen asentoon takas, missä kansi mahtuu kiinni (stopparit). Vaikka silleen, että ulostuloakseli on jossain puolessa välissä. Ennen kuin moottoria pyörittää, oon laittanut kannen aina takas kiinni. Lukko säätää itte ittensä kohdilleen kun tekee seuraavasti (timop kirjoitti näin joskus): - asennat lukon fyysisesti paikoilleen, mutta sitä akselin pulttia anturilevyn alla ei laiteta paikoilleen vielä. - autosta avaimesta käännetty virrat pois - pieni puoli kepistä päälle - käännät takalukon katkasijan lukko-asentoon - käännät virrat päälle, jolloin lukon akseli ajaa lukkoasentoon ja pysähtyy - akselin pultti paikoilleen (voi vaatia tietysti renkaan pyöritystä, jotta kytkentäholkki on oikeassa kohdassa) - ajele pari kertaa lukkoa edes takasin, jotta näkee hakeeko ääriasennot Jos on johtoja poikki tai liittimet hapettuneet entisiksi, niin mulla ois priima lukon johtosarja ylimääräsenä. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Iso kiitos edellisestä tiedosta
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |