Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.06.2011, 22:42
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punanenä Näytä viesti

Samaisen asian tein itse (halvalla ja nopeasti) hitsaamalla putkentumpin öljypohjan yläreunaan ja sen jälkeen putken sisään terävä meisti ja lekaa jolla puhkaisin öljypohjaan reiän.
Kai sitä jo kehtaa kertoa tämänkin: Itse tein Rover V8:in turboviritelmään samallalailla reiän turbon öljynpaluulle, Reiän tekohan onnistui hyvin piikillä ja moskalla.
Mutta eipä tullut silloin mieleen että kone oli vielä vähän lämmin, kun eihän öljynpaluuta voi rakentaa ennenkuin on kuunneltu turbon vihellystä Öljyt olin kyllä laskenut pois..... mutta tulvivat strömbergit olivat vuotaneet REILUSTI bensaa sylintereihin ja siitä mäntien ohi öljyn sekaan..... jokainen varmaan arvaa miten siinä käy kun miggiliimaa tarjosi tuohon öljypohjaan kun moottori täynnä bensahöyryä.......
Noo, korvat soi sitten jonkun aikaa ja kampuran stefat ja peltitiiviste imusarjan alta meni vaihtoon....... taas oppi jotain
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mistä Turun läheltä saa hyd.iskariin pikku letkun Jess Tekniikka & Jutustelu 28 04.05.2011 07:28
HJ-60 TURBON PAIKKA vepele Tekniikka & Jutustelu 1 02.03.2008 03:54
Paluu tulevaisuuteen SuurSyömäri Chit-Chat 17 06.02.2006 20:40
Paluu menneisyyteen? Zamppa Chit-Chat 9 20.12.2005 15:16
Paratiisista paluu Olppa Tapahtumat 25 15.06.2004 21:38

Sivu luotu: 22:37 (GMT +2).