![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kyllä tommosien tojotan vihaajien ![]() ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Sika ajaa Possulla |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ompas jengi hermot piukeena vaikka on tulossa kesä ja kärpäset.
En tiiä muusta mutta oma bertta on toiminu paremmin kun olisin ikinö uskaltanu kuvitellakkaan. Tänä vuonna tulee autolle ikää 30 vuotta josta minä olen ajanut sen 15. Kerran olen sen hitsannut läpi,ja taas olisi pientä hitsihommaa tiedossa. Ainoat ongelmat mitä siinä on ollut on laturin löystyminen, ja nyt se on ruvennu jumittamaan hehkun relettä,joka sekin vika saattaa johtua motonetin hehkuista. Lisäksi pyöri etuperän pinjonin mutteri auki tuossa talvella seurauksella täystuho, joka sekin menee enemmänkin piheyden piikkiin kun en jaksanut tilata uutta mutteria. Mitäs vielä... Nelikon kytkentä holkki ja se akseli tumppi on kerran vaihdettu kun ei öljyjä muistannaa joskus katella. Nii ja paloi se kerran kun pakosarjan tiiviste korkkasi...No palokunta sanoi ettei ole ennen nähny että auto lähtee vielä omineen pois sen jälkeen kun palokunta on käyny paikalla sen sammuttamassa. ![]() ![]() Voihan tuo ihan paska ollakkin ja vaihtoa olen harkinnu mutta jos pitää samat kriteerit täyttää ja tehdä samat työt kuin bertta niin vaikeaa on löytää toista tilalle, etitty on.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ropattua mutta en mä niitä vihaa tai no ehkä erään britti merkin sähköjä. ![]() Ja sitten herneitä lisää. Ai niin ei toi merkkiuskollisuus juttu ollu nerdo oikeestaan sulle, se vaan pääs suusta noin niinku lähes aiheeseen liittyvänä. Viimeksi muokannut Issu : 17.05.2011 14:35 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mä kun luulin et tää on ihan läppä topikki, mut ei hemmetti miten jotkut(Lue, toyotaa omistamattomat) ottaa tosissaan tän topicin
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tätähän vois verrata vaikka siihen kysymykseen et kumpi on parempi Pi**u vai Ky**ä molemmille löytyy kannattaja kuntansa... Mut täähän on vaan mun mielipide.... Ja saa vetää vaikka hernepellot nenäänsä jos se yhtään lohduttaa oloa.. Mut silti ei oo Toyotan voittanutta ![]() ![]() ![]()
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuli niin nättiä tekstiä että meinaa tippa tulla linssiin ![]() ja siinähän se yksi syy noihin tojotan vaivoihin tulikin, lievästi sanottuna "huoletonta" käyttöä. Ja että pikkasen tulee kehuttua noita paljon patjattuja jäykällä etuakselilla ja vaparilla olevia 4 wd tojotia, niin jos ne ei ruostus, niin mihinkä ne "kuolis" 5 vaihteiset askit laakerointiin 500 tkm välein? Paljonkohan tuon hj-60 2H kone kestäs, jos sitä huollettas muutenkin kuin pelkästään öljyt vaihdetaan liian harvoin? Onko kukaan vaihtanut esim. suihkun kärkiä säännöllisesti, esim 300 tkm välein? Itse ajellut suht pitkään noilla toyotilla, ja yleensä lähdetty silloin kun MINÄ haluan, ja tultu takasin yhtä matkaa ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kertokaapas joku muu merkki ja malli, joka kestää samanlaista käsittelyä(jotta ei nyt sitten ihan tuuli huulia heiluttelisi niin tämä tullaan sitten kokeilemaan ja kertojahan vastaa kustannuksista) Tuo sitten jos hävettää liikkua jollain "autolla" ei ole todellakaan auton vika vaan kyse on ihan omasta itsetunnosta. Niin ja tuosta ruostumisesta tuokaas alukuperäisissä pelleissä oleva 80-luvun mersu, audi, volkkari, fiude tai jokin haluamanne merkki(henkilöauto/paku paperit), jolla todistetusti ajettu yli 600tkm (moottoria/vaihteistoa ei saa olla vaihdettu) niin minä tuon purettavaksi menevän umpilahon HJ:n ja vertaillaan hieman kumpi se pahemmin laho on ja tuo hojakka sitten on TOSI laho. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Pakko pikkusen vastata tähänkin vaikka ei pitäny
![]() Aivan satavarmaan on se että jos tötteröllä on ikää pitkälle 20 vuotta ja ylikin oli merkki mikä tahansa niin kyllä ne melkein kaikki hajoaa jossain vaiheessa aivan totaalisesti tai sitten sillä tavalla että joku sen vielä elvyttää ja luonto kiittää kun kierrätetään. Itsellä on varmasti ollut kaikki merkit joita eniten haukutaan ja kuitenkin useammin minä olen saannut muita tienposkesta hakea kun minua on hakeneet muut ![]() Mitään en paremmuuksista rupea väittelemään mutta uskon että suurin osa vanhojen suhteellisen vakioiden hoijakoiden hinnasta on tunnearvoa kun se joskus aikoinaan maksoin niin helvetisti. Katsoin tuossa vuoden 1999 auto ja kuljetuslehteä ja siinä oli Hj myynnissä 300tkm ajettuna ja hinta sama kuin nykyään tosin markka arvoisena noin 50.000 markkaa ja tänä pvänä 600tkm ajetusta hojosta joku pyytää herkästi sen 10000€ joten kai se hinta jotenkin on pysynyt tai sitten osa ihmisistä on laittanut vahingon kiertoon kun on tullut maksettua liikaa rakkaasta vanhasta peltilehmästään. Kuten sanoin että kaikki on yhtä paskoja kun ovat vanhoja ja ihmiset vaan jostain oudosta syystä minä itse mukaanlukien rakastan noita romuja(lue ei ole varaa parempaan) joten tämä keskustelu ei lopu ikinä. Kiitos ja anteeksi P.s:En aja Toyotalla ![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tästä on tosiaan aika kauan aikaa, ei noita lattarautoja paljoa enään tien päällä näy. Niin ja katsastuksesta tuo romu meni aina kerrasta läpi, mikä sinänsä oli ihme.
__________________
Tumpula Racing Team |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
Vai tämmönenkin topikki on olemassa....
Enpä nyt tiedä, onko noi paskoja vai parhaita.. Mulla Hillevi on toiminut ihan hyvin. Onhan se pariin kertaan (kohta) jo rakennettukin minun toimesta, mutta silti sitä on jaksanut räpiä. Hojoonkin olen ollut niin tyytyväinen, että taidan elvyttää tuon puolimiljoonaa jyränneen mörön takaisin liikenteeseen.. Ruostettahan noissa molemmissa on ihan liikaa ja kohtuu rumiakin ne ovat, mutta mikäpä puolimiljoonaa ajettu, offauksessa myllätty Hojo ja yli 300tuhatta ja loppujen lopuksi kaivoksessa viimeisen niittinsä saanut Hiluxi ei olis.. Niin, onhan tuossa FJssäkin ruostetta ja rumakin se on, mutta se on taas vuosimallia 70-jotain ja heinikossa mukavaksi marinoitu.. Ja RJkin on ruma ja tehoton paska, kun siitä puuttuu perät ja moottori.. ![]() Mutta jos noista nyt jonkun kehtais rakennella kuntoon, niin kivaahan se taas olis myllätä ![]() Ainiin.. Toi Avensis on paska.. Se on näes liian matala. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
paras paukku | tjl | Chit-Chat | 77 | 12.10.2007 22:50 |
Paras grillimakkara | JakeHammer | Chit-Chat | 95 | 16.07.2007 06:35 |
Paras metsäauto | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 20.08.2005 17:29 |
Paras safarirengas? | Julle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 03.08.2005 06:07 |
Microsoft on paras! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:25 |