Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.05.2011, 01:27
Kovakalu69 Kovakalu69 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.02.04
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti

Omia lapsiani tässä itse asiassa eniten ajattelen.
Ei jumalauta legendaarinen "it's for the children" kortti käytössä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Onhan nämä systeemit kankeita, byrokraattisia ja kaikki tässä elämässä maksaa. Mutta tarkoitus on hyvä.
Kunnon cluster fuck aivopieruja.
Kerro mulle, kun katsot itseäsi peilistä, niin komeileeko siellä joku pikkustalinin tapainen Mulq, joka olettaa, että byrokratia olisi oikotie orwellimaiseen onnelaan?

Mitähän muita metodeja mahdat kannattaa, kun kerran hyväksyt "tarkoitus pyhittää keinot" ideologian??

Viimeksi muokannut Kovakalu69 : 17.05.2011 01:30 Perustelu: Osata kirjotta
Vastaa lainaten
Vanha 17.05.2011, 05:42
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kovakalu69 Näytä viesti
Ei jumalauta legendaarinen "it's for the children" kortti käytössä

Kunnon cluster fuck aivopieruja.
Kerro mulle, kun katsot itseäsi peilistä, niin komeileeko siellä joku pikkustalinin tapainen Mulq, joka olettaa, että byrokratia olisi oikotie orwellimaiseen onnelaan?

Mitähän muita metodeja mahdat kannattaa, kun kerran hyväksyt "tarkoitus pyhittää keinot" ideologian??
Miksei lapsista saa kantaa huolta ? Ilmeisesti sulla ei ole omia tenavia, kun moisia lausut ääneen. Tai jos on niin mieti hetki elämän perusasioita. Vastaan itse tekemisistäni ja puheistani, en piiloudu lasteni taakse.

Mistä päättelit, että kannatan byrokratiaa ? Ja mistä päättelet, että tavoittelen "orwellimaista onnelaa" ? Mikä se nyt ikinä onkaan....

Valitettavasti jokaisessa yhteiskunnasa on oltava lakeja ja sääntöjä. Osa ihmisistä on vaan sitä mieltä, että niitä on liikaa, ne ovat kaikki tarpeettomia, niitä ei tarvitse noudattaa, ne ovat ihan aivopieruja jne. jne. Toki asiat pitäisi pystyä hoitamaan mahdollisimman joustavasti ja helposti, siitä ollaan varmaan kaikki yhtä mieltä.

Ja edelleen, mistä oletat että hyväksyn "tarkoitus pyhittää keinot" ideologian. Ja mikähän sekin oikeastaan on, en tiedä ?

Tämä riittää tästä aiheesta, asiallinen keskustelu (taas kerran) ajautui aivopieruasteelle. Suomi on onneksi vapaa maa, jossa jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin. Mutta se kuuluisa suvaitsevaisuus tuntuu olevan hukassa.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OLKILUOTO 3 - hyvä pojat, hyvä Suomi! Urbancityboy Chit-Chat 32 21.05.2010 23:23
Olen ostamassa aihiota, siis mitä autoa? iurista Tekniikka & Jutustelu 33 13.01.2007 23:21
Yliajettua...? Vahingossa siis. mallasviski Chit-Chat 23 29.08.2006 07:03
ei siis saa arvostella? Chit-Chat 1 03.03.2006 15:14
Napalukot, siis mitkä? Tekniikka & Jutustelu 4 27.10.2003 17:24

Sivu luotu: 04:28 (GMT +2).