![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
No niin, pakko vähän listata mitä autolle on tehty, kun edelleenkään ei toimi. Eli ainut asia mikä on kokonaisuudessaan irrotettu on suuttimet -suuttimien käret uusittu -suutinputkisto ilmattu -paluupuolen letku on kirkas, ei kulje ilmaa -suodatin tarkastettu, oli puolillaan(täytetty) -polttoainelinja tankilta suodattimelle tarkastettu, ei vuotoja -kärjillä korjattujen suuttimien toiminta tarkastettu suutinputkia yksikerrallaan löysäämällä käynnissä, jokainen vaikutti käyntiin, eli ei pitäisi suuttimissa olla enää vikaa????? Tämän hetken tilanne on, että lähtee käyntiin, mutta ei käy kun neljällä pytyllä. Aikaisempaan parannuksena, että jaksaa käydä matalammilla kierroksilla, mutta ei ihan tyhjäkäyntiä. Mitäs seuraavaksi voisi kokeilla, alkaa tuntua aika mysteeriltä??
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! Viimeksi muokannut Arttuperkule : 18.05.2011 14:18 |
|
|
||||
|
||||
|
Jos puskee sinistä piipusta ni ei tule naftaa tarpeeks pumpulle.Koita kuormittaa sitä kuunolla sillon kun käy kunnolla ja josko ei auta ni sit on syytä ruveta epäilemään pumppua.Entäs pysäytin solenoidin toiminta?
|
||||
|
||||
|
Ihan sellasta normaalia mustaa, ekalla polkasulla kun starttaa tulee vaaleempaa sekaan, mut muuten mustaa..
Ja sitten tarviis lisäselvitystä pysäytin solenoidin ollessa mikä???
|
||||
|
||||
|
Jos mustaa tulee ni kyllä se sitten ainetta saa.Se solenoidi on pumpun takapuolella ja siihen menee yksi musta johto.Mites kauan olet sen antanu käydä kerrallaan eli onko kone ollu lämmin ja entäs josko se oliski nostin vika.
|
||||
|
||||
|
Kyllä se on hyvinkin lämpöseks kerennyt, kun on ollu lämpösiä kelejä, pisimmillään reilun 10 min oon käyttänyt, mutta sitten useampia lyhyempiä pätkiä, ainakin lämpömittari on noussut normaaliin. Mitäs sille solenioidille pitäis tehä, vaihtaa uuteen?? ja millä tavalla nostinvian voi havaita?
Tosiaan remontti alkoi auton ollessa normaalisti ajossa, eli mitään muuta käyntivikaa en havainnut, kun suuttimien vuodonm eikös nostimet ois vaikuttanut jo silloin?
|
||||
|
||||
|
koitappas mitata siintä siirto paine. jos siirtopumpun tuotto on liian vähän laskee myös sen paine. ja silloin myös pumpun paluu letkussa tuskin näkyy ilmaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mut jos siellä ois heikko paine, niin eikö se tarkottas ettei se saa tarpeeks ainetta?? ja kun just Sumpe sano että jos ei saa ainetta, niin savu on sinistä, mustaa puskee kuitenkin kun käy..??
starttikin perkele poiki, kun oon sahannu käyntiin...menee järki.. Tää alkaa olla sellanen mysteeri, ettei paremmasta väliä..Mä tarjoon mäyriksen heti sille kuka ton vian paikallistaa ja kertoo miten se korjataan.. =)
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! Viimeksi muokannut Arttuperkule : 17.05.2011 22:16 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| m:pätkä patrolin pska kori. | kami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 26.12.2007 20:32 |
| O:pätkä patrolin takakardaani | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.11.2006 10:04 | |
| Käykö pätkä Patrolin takakehät/alatakakulmat.....? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.06.2006 22:05 |
| Lämppärin ilmaaminen | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.04.2006 20:26 |
| O: Pätkä patrolin kardaanit ja vetarit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 26.03.2006 20:11 | |