![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kuin myös. V*tuttaa kun ruuhka-aikaan junnaavat letkan edellä. Omille tenaville en mopoautoa ostaisi.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() "Videoon liittyvässä keskustelussa arvellaan olisiko kysymyksessä vammaisten kokoontumisajot, toivotaan paperirekkaa paikalle tai rattiin nukahtanutta 50 tonnin puukuorman kuskia, odotetaan Darwinin luonnonvalintaa ja uhataan kiilata mopoautot kesällä ojaan." Ei sais nauraa: mut:: HAAAAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHA D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi Viimeksi muokannut Rotta-Racing : 15.05.2011 19:52 |
|
||||
|
||||
![]() tollanen oli konevikaisena tyrkyllä ja olihan se tietenkin pakko saada ![]() tämä kyseinen tapaus oli rehellinen mopo ![]() ![]() päräytin ton kanssa pajalta himaan n.5km ja se kyllä riitti mulle,myin laitteen ja ehtona oli että ostaja noutaa sen meiltä himasta.(ainoa positiivinen asia tuon kanssa liikkumisessa oli etta kaikki autolla vastaantuliat hymyili mulle kun vetelin luu pokalla fillaritietä kotiin päin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Järjettömimmän tapauksen olen ite nähnyt, kun mopoauton kyydissä oli 5 nuorta, vaikka saisi olla vain kaksi. Siihen kun ynnätään kolari, niin arvaatte mitä käy, kun muovi/alumiinikasa törmää henkilöautoon...
![]() Ei tunnu olevan kakaroilla yhtään järkee päässä, ihmettelen että kuinka jenkeissä toimii toi autohomma, kun neethän saa kortin 16-vuotiaana.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oulussa ja ympäristössä eivät vielä ylitsepääsemätön ongelma. Ja noissa mopoautoissa jalostuu tämä ihmissuku evoluution keinoin, mutta samat 15v nuoret ajelee talon kokoisilla raktoreilla, kauhein minkä olen nähnyt, oli keulakuormaajassa paskatalikko, takana paripyörät ja hytti täynnä nuorisoa ja vieläpä käänsi huolsikan pihassa sippaliirassa ![]() Tuota maataistelutyökalua vastaan hdj:kin jää toiseksi 6-1 ![]() -> mieluummin muutama satakiloa reilun metrin levystä sileäkeulaista mopoautoa, kuin vajaa 10 tonnia 3,5 metriä leveää traktoria 1,5 metrisillä piikeillä ja 2 metrisillä paripyorillä, jos pitää valita ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Tunturi CITY mopedi | T€€MU | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 09.04.2010 22:05 |
M: erikoisempi(?) mopedi | -sami- | O/M/V Muut | 21 | 28.01.2008 22:58 |
M:"autot" | ava | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 13.11.2007 11:58 |
M: Mopedi -MYYTY_ | popo99 | O/M/V Muut | 0 | 03.05.2006 11:00 |