![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo täytyy kokeilla ja kiristellä. Ei ainakaan konehuoneen puolella ole toista suodatinta. Kummastuttaa vaan, että olis joku tollanen paskaa linjassa vika tai muu, kun tuo käynti vika ilmetyi vasta kun suuttimet irrotettiin ja alettiin kasata takas...noh, toivottavasti sunnutaina selviää..tai kohta laitan tulta nurkan alle.. xD
|
||||
|
||||
|
Tuokin pate oli semmonen et vähänkin enemmän kuormitti ni veto loppu ja rupes käymään huonosti mutta uusi suodatin paikalleen ni johan rupes toimimaan.Mutta tarkistappa se veden erotin suodattimen pohjasta kun se voi vuotaa ilmaa joukkoon vaikka ei vuodakkaan naftaa ulos.(Edelliset huollot tehty alan ammattilaisella)
|
||||
|
||||
|
No mutta! tässähän puhutaan samasta autosta, ostin sen joskus tammi/helmikuussa Raumalta.. =) pitääpä käydä maanantaina suodatin kaupalla..Olikos siinä sillon missään muualla vikaa kun siinä suodattimessa??
|
||||
|
||||
|
Eipä ollu muuta vaivaa, sillon ne uudet pa,putketkin laitoin,4 eri GR,ää on parantunu ku olen suodattimen vaihtanu.Olis vaan semmonen tunne jääny et vaikka antais tankillisen käydä tyhjäkäynnillä ni ei täyty suodatin mut reilulla kaasulla ajoa ni johan alkaa pelit soida .Multa auto lähti jo viime kesänä, mut kuulin jälkeen et olis ollu syöttöpumpun kans jotain ongelmia mut nähtävästi se oli kuitenkin korjattu.
|
||||
|
||||
|
Joo täytyy kokeilla..kiitos vaan, ja kaikille muillekkin neuvoista kiitosta, huomenna yritetään taas..
|
||||
|
||||
|
No niin, pakko vähän listata mitä autolle on tehty, kun edelleenkään ei toimi.
Eli ainut asia mikä on kokonaisuudessaan irrotettu on suuttimet -suuttimien käret uusittu -suutinputkisto ilmattu -paluupuolen letku on kirkas, ei kulje ilmaa -suodatin tarkastettu, oli puolillaan(täytetty) -polttoainelinja tankilta suodattimelle tarkastettu, ei vuotoja -kärjillä korjattujen suuttimien toiminta tarkastettu suutinputkia yksikerrallaan löysäämällä käynnissä, jokainen vaikutti käyntiin, eli ei pitäisi suuttimissa olla enää vikaa????? Tämän hetken tilanne on, että lähtee käyntiin, mutta ei käy kun neljällä pytyllä. Aikaisempaan parannuksena, että jaksaa käydä matalammilla kierroksilla, mutta ei ihan tyhjäkäyntiä. Mitäs seuraavaksi voisi kokeilla, alkaa tuntua aika mysteeriltä??
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! Viimeksi muokannut Arttuperkule : 18.05.2011 14:18 |
|
|
||||
|
||||
|
Jos puskee sinistä piipusta ni ei tule naftaa tarpeeks pumpulle.Koita kuormittaa sitä kuunolla sillon kun käy kunnolla ja josko ei auta ni sit on syytä ruveta epäilemään pumppua.Entäs pysäytin solenoidin toiminta?
|
||||
|
||||
|
Kahlasin vähän läpi. Otappa tankin päältä kopasta se lätkä pois jotta näet tankin lähtöputken annappa sille paineilmaa ja kato lentääkö polttoainetta. Mulla oli pien reikä siellä pika korjaus pohjamassaa päälle ja uus oas tilaukseen. Kummitteli aika kivasti mulla kun otti lähdöt niin rupes rökeltämään mutta kävi kuitenkin kun kierrokset laski ein mitään ongelmaa. Joskus oli käyntiin santi tuskaa polttoaine lijan ollessa vähän vajaa löpöstä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| m:pätkä patrolin pska kori. | kami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 26.12.2007 20:32 |
| O:pätkä patrolin takakardaani | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.11.2006 10:04 | |
| Käykö pätkä Patrolin takakehät/alatakakulmat.....? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.06.2006 22:05 |
| Lämppärin ilmaaminen | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.04.2006 20:26 |
| O: Pätkä patrolin kardaanit ja vetarit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 26.03.2006 20:11 | |