![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Puristukset tappiin, kun kerran on 104 oktaanista. Vai oliko tämä jo huomioitu...
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Joo, sen takia se kiinnostaakin kun ei tarvi puristuksia laskea eikä oo nakutuksesta huolta.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kamaa pitää saada menemään hieman enemmän koneeseen joten suuttimia joutuu mulkkaamaan. Ruiskuvehkeistä en tiedä osaako auton oma ECU pidentää aukioloaikaa riittävästi jos suuttimen kyvyt muuten riittäisivät. Villi veikkaus että ei osaa pitää suuttimia tarpeeksi kauaa auki.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ahtoo reilusti
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
MAP-anturilla olevissa systeemeissä pystyy helposti huijaamaan suuttimien aukioloaikaa. Tälläinen viritys oli mulla Jeepin strokerissa: http://www.go.jeep-xj.info/HowtoMAPsensor.htm |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Entäs me hiipijät, joilla kaasu on tuolla 80-100% alueella ainoostaan jos mikään muu ei auta? Suljetun silmukan säätö kai periaatteessa hoitais homman kotiin, mutta mitäs kivoja ongelmia siitä sitten tulee? Eikö se koita päästä eroon jäännöshapesta ajaen silti mahollisimman laihalla eli sahaa siinä lambda-arvon 1 paikkeilla?
Onko kukaan tehny Jeepin 4.0 kutoselle tai vanhemmalle kutoselle jotain semmosta bittiohjausta, jonka ohjelmaa tai arvoja sais muutettua? Ei nyt kabiinista, mutta jonkun moottorigurun toimesta ilman kalliita tehtaan ohjelmavimpaimia. Megaruuttaa tai vastaavia siis. Mielummin vastaavia, megaruutta vaikuttaa jotakuinkin melkein yhtä avoimelta kun tehtaan virallinen oma. edit: Unohtu kehua linkin kuvista: hienosti muovikotelon sisään asennettu regulaattorin jäähtymissiili
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kiihdyttäessä tai moottorijarrutuksessa ei ko. laite toimi... Eikä muuten 100% vaijerin kuormituksellakaan ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| "nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
| Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
| Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
| Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
| Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |