Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.05.2011, 12:06
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Päivitetään tilannetta.
Homma on kiinni koneistajasta. On sen verran kiireinen kaveri ettei ole ehtinyt isommin paneutua asiaan.
Eikä tätä hanketta ole priorisoitu kovin korkealle kustannusten takia.
Voi kuvitella, että jos jää "oikeita" tilauksia tekemättä näiden takia niin hinta ei ole enää harrastajaluokassa.

Kiinnostusta on kyllä ollut sen verran, että näitä kyllä tehdään. Se on saletti.

__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.09.2011, 20:50
Powerbender Powerbender ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 61
Perusasetus

Kiinnostusta löytyy jos tilauslistalle vielä mahtuupi!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.09.2011, 22:27
Ruusulehto:n Avatar
Ruusulehto Ruusulehto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 25.12.09
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 333
Perusasetus

Täältäkin löytyy kiinnostusta. Ja niin tiheenä kun pystyy tekemään kunhan pitkäpuoli jää vakioks. Riittää toi 3,6 jos enemmistö on sen kannalla
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.09.2011, 05:12
puskajussi:n Avatar
puskajussi puskajussi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.06
Sijainti: salon seutu
Viestit: 532
Perusasetus

välityksiä


3.4 tai tiheempi ja alle 500€? Kiinnostusta löytyy.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.10.2011, 17:16
tepa78:n Avatar
tepa78 tepa78 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.08
Sijainti: salo, .
Viestit: 1.028
Perusasetus

Jokos kohta saa ruveta laatikkoa irrottelemaan ja välityksiä vaihtelemaan?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.10.2011, 19:55
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tepa78 Näytä viesti
Jokos kohta saa ruveta laatikkoa irrottelemaan ja välityksiä vaihtelemaan?
En kyllä suosittele.
Koneistaja ei vaan yksinkertasesti ehdi suunnitella niitä rattaita.

Jos jostain löytyy rattaille valmiit suunnitelmat niin sitten niitä saataisiin tulemaan.
Halpa tai jopa ilmanen rataspari suunnitelmista läpsähtää heti kouraan ekasta erästä.
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.03.2012, 19:43
sami_k:n Avatar
sami_k sami_k ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.04.06
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 1.245
Perusasetus

jokos näitä olis tarjolla??
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: BJ:n jakolootaan "High speed gear" Eskimo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 19.10.2007 14:09
bj:n jakolootaan välityksiä? Tekniikka & Jutustelu 5 08.10.2007 19:43
O: hiluxsiin välitys rattaat jakolootaan tommitt O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 12.06.2007 20:38
kiinnostaako perse? toto Chit-Chat 2 03.01.2005 08:41
Kiinnostaako historia ja museot? MaiklNait Society 0 04.04.2003 20:25


Sivu luotu: 10:31 (GMT +2).