![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Päivitetään tilannetta. Homma on kiinni koneistajasta. On sen verran kiireinen kaveri ettei ole ehtinyt isommin paneutua asiaan. Eikä tätä hanketta ole priorisoitu kovin korkealle kustannusten takia. Voi kuvitella, että jos jää "oikeita" tilauksia tekemättä näiden takia niin hinta ei ole enää harrastajaluokassa. Kiinnostusta on kyllä ollut sen verran, että näitä kyllä tehdään. Se on saletti.
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Kiinnostusta löytyy jos tilauslistalle vielä mahtuupi!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Täältäkin löytyy kiinnostusta. Ja niin tiheenä kun pystyy tekemään kunhan pitkäpuoli jää vakioks. Riittää toi 3,6 jos enemmistö on sen kannalla
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
|
#4
|
||||
|
||||
välityksiä
3.4 tai tiheempi ja alle 500€? Kiinnostusta löytyy.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jokos kohta saa ruveta laatikkoa irrottelemaan ja välityksiä vaihtelemaan?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Koneistaja ei vaan yksinkertasesti ehdi suunnitella niitä rattaita. Jos jostain löytyy rattaille valmiit suunnitelmat niin sitten niitä saataisiin tulemaan. Halpa tai jopa ilmanen rataspari suunnitelmista läpsähtää heti kouraan ekasta erästä.
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#7
|
||||
|
||||
|
jokos näitä olis tarjolla??
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: BJ:n jakolootaan "High speed gear" | Eskimo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 19.10.2007 14:09 |
| bj:n jakolootaan välityksiä? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.10.2007 19:43 | |
| O: hiluxsiin välitys rattaat jakolootaan | tommitt | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 12.06.2007 20:38 |
| kiinnostaako perse? | toto | Chit-Chat | 2 | 03.01.2005 08:41 |
| Kiinnostaako historia ja museot? | MaiklNait | Society | 0 | 04.04.2003 20:25 |