![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kovia jätkiä ootte!!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Helvetin hyvää settiä!! mikjusille iso kiitos reittiselostuksesta ja uskomattoman hyvistä videoista!! Taas motivaatio rakenteluun pompsahti, viikonloppuna pitäs tullakkin uusin bj-42 offiprojekti pihamaahan joten ehkä joskus pääsis tollaiseen mukaan itsekkin!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hyvää incar kuvaa Mika. Mukavaa kattella kirkasta kuvatusta. Onkos käsikamera jo hipo HD?
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jännästi tuo HTC:n videokuva "aaltoilee", liekö automaattitarkennuksen vai tärinän syy? Samanlaista aaltoilua tekee mun SE:kin videokuvaan kun on telineessä autossa kiinni.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Joo bertta rötköttää tyhjäkäynillä niin kuva aaltoilee.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hyvän näköistä menoa.
Ei kyllä olis Jeepin kahluusyvyys riittänyt tuonne, eli ehkä hyvä että en päässyt mukaan tällä kertaa.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Käsikamera on sellai snadi canon powershot s95 ja sillä saa 720p kuvaa stereoäänellä. Incarit kuvattu HTC Desire HD kännykällä.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Muutamia kuvia... suurin osa kuvista edelleen matkalla
![]() Mut täs pikkasen jotai sekalaisessa järjestyksessä Mäyriksen keski aksula oli erimieltä linjasta Leiripaikka ...korpikuusen kannon alla on PäHäman ukkojen pesä[ youtube]DsrJ9RCRVjo[ /youtube ] [ youtube]qSpsLsM4iWk[ /youtube ] [ youtube]e8950pa7lpA[ /youtube ] Loppuviikosta lisää kuvia ja viteoo
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
No on ollut miehillä taas kunnon reissu, hieman kadehdin, mutta onneksi oli korvaavaa ohjelmaa tarjolla. Siltikin jos mulla ois ollut ajokortti niin oisin lähteny mukaan.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
linkkien korjausta
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
ei tainnu väihkösen mäyriksessä toi keskiakselin lukko toimia
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| NORT:in Pääsiäis safari 23-24.4 | JV73 | Tapahtumat | 32 | 29.05.2011 10:25 |
| PäHäMa safaria venäjälle pääsiäisenä 20 - 24.3.08? | mikjus | Tapahtumat | 76 | 05.04.2008 22:49 |
| SAFARI 20.3-24.3 Venäjälle(pääsiäinen) | ORR | Tapahtumat | 39 | 30.03.2008 01:53 |
| PäHäMa itsenäisyyspäivän safari venäjälle 5-9.12 | mikjus | Tapahtumat | 114 | 17.12.2007 20:09 |
| Pähäma hardcore VENÄJÄLLE. | tapsa4x4 | Tapahtumat | 98 | 07.10.2006 13:56 |