![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kyllä, ZJ:n sisälokarit on todella paljon ahtaammat kuin esim. XJ:ssä.. noi 32" mahtuu juuri ja juuri pyörimään kun mätkii sieltä täältä terävät lipat sisälle. Ei niitä sentään tartte leikkaa- liimaa- systeemillä avartaa näille pikkurenkaille ![]() Tosin sen verran ehkä kuva valehtelee, että tuolla takana ei ole ongelmaa juurikaan, mutta sen sijaan etupää akkukotelon alta ja toisella puolelta ilmanputsarikotelon alta on todella ahtaat jos isommilla renkailla ajaisi. XJ:n sisälokareihin sentään mahtuu melkein ilman leikkelyä perus 35 x 12.50 kumit aika kivuttomasti, tuonne joutuisi jo tekemään reippaasti tilaa jos haluaisi ilman järjettömiä korotuksia ja sisäänjouston rajoituksia käyttää 35"-36" kumeja.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Rälläköin etulokarin aukon oikean kokoiseksi, niin pääsi sovittelemaan sitä paikalleen ja näkemään tuliko tästä mitään järkevää:
Kyllä siitä kai ihan järkevä tuli, seuraavaksi sitten hitsaan putken yläreunaan kiinni 2mm:n levystä palat vaakatasossa sisälokariin asti, niin putken ja lokarin välinen kolo peittyy. Siihen sitten pystyyn kulmaraudan palat tjsp. mihin saa hyvin kiinni etulokarin ettei alareuna lerpata miten sattuu ![]() Mitoituskin tuli tehtyä ihan sopivasti, jos vähän laajentaa sisälokaria etureunasta, niin ton levikkeen sisälle mahtuu vaikkapa 37 x 13.50 rengas vielä aika kivasti.. On tulevaisuutta varten laajennusvaraa ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onpa mukavan arkisen näkönen työmatkakulkine tulossa...
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Alkais olla matkustajan puoli pientä viimeistelyä ja maalia vaille valmis.. lokaria tarttee vielä vähän hienosäätää ja kiinnikkeet tehdä.. Aika mukavan oloinen tuli kuitenkin. Nyt toi perkele 32" rengas vaan näyttää aika pieneltä
![]() Vastavaloon tulee hyviä kuvia.. ![]() ..aijuu, sisälokareiden kimppuun käyn joku toinen kerta, nyt ei jaksa ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ehti sitä tänään muutakin kuin kiekkoa katsomaan. Vähän taas tuli turailtua, että saisi pikkuhiljaa auton leimalle.
Etulevikkeiden kanssa samaan aikaan teen myös nuo puskurit. Etupään aloittelua. Jenkit on ajattelevaisia kun saa tungettua 50 x 100 palkkia suoraan aisan päästä sisään ![]() ![]() Etuylityksestä ei tule ollenkaan paha, ottaen huomioon että puskuri on tehty vinssin asennusta silmälläpitäen ![]() edit: Siinä vaiheessa kun vinssin laittaa niin täytyy maskia vähän silpoa.. pitää siihen keksiä joku siisti systeemi ettei tule ihan rujon näköinen. Tää on kuitenkin käyttöauto ![]() ![]() Alla näkyy syylarin alatuki, siihen tulee sitten vinssipedin etuputkesta kasa viistoputkia suojaamaan syylarin ja ilmastoinnin kennoja, ja varmistamaan hyvän jäähdytysilman saannin. Meinasin ensin levystä tehdä siihen suojan, mutta ei jaksa sitä reikien poraamisen määrää että saa ilman kiertämään. ![]() Takapää oli liian hieno, joten päädyin perinteiseen "ei takapuskuria"- teinilook suoraan 80-luvulta ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Timo_L : 15.05.2011 23:39 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pitäisköhän hommata kireät vaaleat farkut, ruudullinen flanellipaita, kasvattaa takatukka ja kantaa isoa kasettimankkaa olalla kuunnellen kasarihittejä?
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.02.2010 18:48 |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |