![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jos ajat enemmän tiellä kuin metässä, ota pajero jos taas ajat enemmän metässä ku tiellä ota tatsuni ! pajero on hivenen hiljaisempi ja parempi ajaa, ekstreme maastokäyttöön rakentaminen on vähän vaikeampaa risukeulan takia... taino hummerin porttaalinavat ja volvolainen taakse? Patrolliin soa taikka kierteet ja kirratut kitkalukot, taikka hjn lukkoakselit tai porttaalit...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Videon perusteella Pajero, jos meinaat ajaa hiekkatiellä, Patrol jos meinaat ajaa metsään.
__________________
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Se, jompaankumpaan on paljon varaosia tiedossa edullisesti jollain tutulla :P
|
|
#4
|
|||
|
|||
Nimenomaan osat pääosaan.
Moni herjaa pajeron risukeulaa ja patrollia ylipäätään,
mutta Simpalta ja Jarelta voi kysellä mitä niilläkin voi tehdä jos vaan haluaa. Kummalla vaan pääsee alkuun ja tärkeetä on hyvä varaosien hankintamahdolisuus ilman järjetöntä kusetusta koska osumaa tulee ja kamaa menee rikki. Kunnon renkaat merkkaa melkeen enemmän kun loppuritsa. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Patrol!
Ainakin omasta mielestä on parempi. Osia löytyy helposti/halvalla. Ja varmasti on kestävämpi kuin pajero. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
No kaikesta voidaan olla montaa mieltä,eihän pajero kestä virittämistäkään ja sen tietää kaikki vaikkei sellaista edes ole omistanut saati virittänyt
Kyllähän nuita pajeroitakin ja patrolleja on hajonnut ihan varmasti yhtäpaljon.Mutta samanlaisia paskojahan nuo on yhtä kaikki,se pitää puntaroida omien käyttötarpeiden perusteella että kumman ostaa. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
no kyllä se patrolli on joka kestää.eiks noita pajeja ole yhtä paljon ehjiä kuin moottori vikasiakin myynnissä??
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Sumpen mersupassa on pajeroa jakis ja akselistot ja saanun sikaa raskaalla turvakengällä
35" boggereillakin eikä voi kuin todeta että käsittämättömästi edellämainitut osat kestää. Enkä tarkoita niitä bokkereita vaikka on nekin kestänyt.Samanlaista rummutusta ei kuunapäivänä olis patrolin akselisto sietänyt särkymättä.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: halpa pikkumaasturi, pätkä-patrol, pätkä-pajero | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.02.2014 21:37 | |
| O. pätkä pajero tai patrol paketti auto | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 16.03.2008 21:17 | |
| M:patrol/pajero jotakin pieniä osia | akp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 30.10.2006 16:23 |
| Pätkä Pajero/Patrol h-autoksi? | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.03.2005 11:44 |
| M: BJ, patrol ja pajero osia | asentaja | O/M/V Muut | 0 | 30.11.2004 09:18 |