Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.04.2011, 19:10
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Saahan vetoakselinkin poikki jos laittaa kaasun pohjaan asfaltilla kytkin pohjassa ja sitten löysää kytkimen kumman vika, miehen vai auton vai kytkimen vai renkaan tahi pidon..?
Tä on selkeesti joku suzukimies

Kakssatanen diisselimersu taas sammuu jos noin menee tekemään

__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.04.2011, 19:14
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

KJÄH KJÄH

Vituttaahan se kun ei vehkeet pelaa

Just hain tuoreen leiman käyttöautoon ilman huomautuksia tai oikeesti takajarrut puolsi lähelle maksimia 30%
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.04.2011, 19:16
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Tä on selkeesti joku suzukimies

Kakssatanen diisselimersu taas sammuu jos noin menee tekemään
ei kun defemies joka on katkassu 250d mersusta talvella ja kesällä vetarin.. Kone pysyi käynnissä..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.04.2011, 20:19
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
ei kun defemies joka on katkassu 250d mersusta talvella ja kesällä vetarin.. Kone pysyi käynnissä..
takavetomersun vetarit katkeilee kyllä aika helposti. itekkin joskus kokenut

mutta käsijarruvaijeria ei rikki vedä kepistä jos on kunnossa, senhän voi topikin aloittajakin nyt kokeilla riuhtaista kun uuden vaijerin laittaa ensiks
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.04.2011, 20:33
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.361
Perusasetus

Toi taitaa lähteä kakkosella liikkeelle eikä vetari katkea

http://www.youtube.com/watch?v=RvV_S...eature=related
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.04.2011, 20:33
santikko:n Avatar
santikko santikko ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 10.08.07
Sijainti: noormarkku,pori.
Viestit: 1.035
Perusasetus

nää yleensä vaan sattuu sillon kun sitä vähiten odotaa, onhan se hiukka noloa. mulla meni yhdestä mazdasta alavesiletku poikki katsastuksessa. sitä sitten työnnettiin nosturilta alas ja plakkarissa komeili kahden sivun vikalista.
__________________
rocky projekti odottaa kesää.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.04.2011, 20:54
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

no joku 3mm vaijeri kestää vähä säikeistä riippuen 300-700kg vetoa että jos käsijarrukahva on jonku 30cm niin sillä vipusuhteella...




...katsastusmiehenä oli vissiin tämä kasveri tai sitte sen vaijeri oli jo valmiiksi rikki enneku se hajotti sen...

kannattaa jättää viemättä autonsa vallan konttorille kun vaan hajottavat siellä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.04.2011, 23:41
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Taitaa monesta vehkeestä särkyä kahva ennemmin kuin ehjä vaijeri antautua.

Miult kerran hajotti katastusmies saabista iha ehjän vetokoukun, ku vaa vittuillakseen löi rekkariraudan palkista läpi... :P
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.04.2011, 06:06
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

kyllähän nuo jarruhommelit tulee kokeiltua jo ennen leimalle menoa just ton takia..

joskus n.10vuotta sitten tuli yks 79 bimmeri rakennettuu ja ainoa jarruputki jota ei vaihdettu oli se pitkä putki edestä taakse (viereen kyl vaihdettii uuet polttoainelinjat mut ei jaksanu käydä teettämäs uutta jarruputkee). ei menny ekas katsastukses sen jälkee mut vuoden päästä napsahti rullilla, muuten hyväksytty.. anto viel ajaa kotii ku käkkäri toimi hyvin
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.04.2011, 11:35
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
takavetomersun vetarit katkeilee kyllä aika helposti. itekkin joskus kokenut

mutta käsijarruvaijeria ei rikki vedä kepistä jos on kunnossa, senhän voi topikin aloittajakin nyt kokeilla riuhtaista kun uuden vaijerin laittaa ensiks
Juu katkeilee ainaki 124mesest ja jopa pääsee ruostumaa poikki

Meilläpäi jokavuotinen katsastusmiehen toimenpide on ooppelista riuhtasta kässärin automaattikiristys-linkuista hampaat sileeks. Ja niitä vituttaa sitte vaihella. Kait se siitä sitte autuaan turvallisen auton tekeeki.
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 16.04.2011, 11:53
elhapero:n Avatar
elhapero elhapero ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.07
Sijainti: Tammela.Finland
Viestit: 1.479
Perusasetus

Aikoinaan 9000 saabista leimasetä vähän runttas jarruja,kun lähdin konttorilta niin huomasin että ratti oli vääntynyt aivan soikeaks oli joku 10cm vääntynyt yhdestä kohtaa ja se oli orkkis ratti,myöhemmin koko rattipylväs alkoi heilumaan aivan omituisesti,syy löyty kun otin pylvään pois,oli kiinnike muljahtanut ja revennyt puoliksi.Kyllä jotain rajaa pitäis jarrujen testauksessa olla,jos ne putket kestää dynamometrillä testauksen niin ei niitä enää kolmee kertaa tarvii pihalla kasinjaloin runtata,tulee vaan mieleen että välillä yritetään saada väkisin vika vanhaan autoon.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK
Maplehill Productions
http://www.pajakallio.fi/
http://www.ipefix.fi/
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 16.04.2011, 20:01
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Katsureita on monen sorttisia, ja heilläkin on


Joskus huono päivä!

Mutta niitä autoja ja autoilijoita sitä vasta monenmoisia on!

Mun mesestä katsuri räjäytti jarruputken (edestä) dynolla, mittarit
nousi nätisti normaaliin max asentoon, mutta sitten lerpahti toispuoleisesti
alas

Katsuri otti takapään ja se piti tasan, samoten jalkakäkkäri.

Huomasin että nyt tuli jarrunesteet pihalle, ja vissiin minun mielipaha näky
päällepäin

No katsuri nousi autosta vielä surkeemman näkösenä, ja totesi että tais joku mennä rikki.

Syyhän selvisi äkkiä, nimittäin se vuotokohta:
Katsuri tuumasi surkealla äänellä, että eihän hän mitenkään lujaa painanut...

Minä tuumasin että tosi hyvä homma, nimittäin se että nuo nesteet tuli lattialle, eikä tielle. mainitsin vielä sille katsurille että eihän ne renkaat vielä kerennyt edes kunnolla topata kun porsi tuo putki.

Hylsyhän siitä tuli, ja ajokieltokin(?) mutta lasi oli vissiin niin märkä ettei se ajokielto tarra tarttunut......

Jarruputki oli ruostunut lokasuojan läpivientikumin kohdalta noin 1cm matkalta,
muualta lähes virheetön!

p.s on tullut testattua noita jarruputkia/letkuja noista muista kulkimista
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 17.04.2011, 08:42
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

baby blue 1.1l fiestaa kävin taannoin katastamassa a konttorilla. tietenkin kuun vika päivä et leima loppuu ja yö katastukseen viel

jarru dynolla hiero ihmeen kauan ja takajarru silinteristä oli pääty tiiviste pullahtanu. anto viel jarruttomaan autoon 30 päivää puheaikaa..

ihmisiä ne inssitkin on mut huumori loppuu kyl siin vaiheessa ku leima jo lapussa ja tullaan viel tarkistelemaan renkaista valmistusmaata ja onko LT merkintää ettei vaan ois liian karkea kuvio..? WTF? ja sama inssi vaatinu joltai subbari kuskilta renkaista mäen nousu kyky todistusta WTF x2
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas toyota4x4 Chit-Chat 4 02.03.2010 17:37
Onko täällä maratoonareita Jarcca Yleisurheilu 0 04.09.2005 20:58
Kyllä taas ahistaa... jeeppi-eki Chit-Chat 5 10.05.2005 18:55
Minä täällä moi scarecrowman Chit-Chat 7 18.03.2005 18:21
Joulu on täällä taas! Evolver0 Music 2 08.12.2003 11:05


Sivu luotu: 05:30 (GMT +2).