![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Katotaan vaikka siviilimanuaalista sivulta 3. Siellä kerrotaan olevan kolme mallia ko. aikaan, kaks eri akselijäliä 2 akselista, C303 ja C304 ja yks kolmiakselinen. http://www.scout.1g.fi/Files/Volvo/D...orsManual1.pdf Sitten armeijan varaosakirja kertoo, että 304 on aina 2 akselinen MUTTA C303 6x6 HST on kolmiakselinen: http://www.scout.1g.fi/Files/Volvo/D...Catalogue1.pdf ...eli kaikkia löytyy
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
2 akselinen C03, http://www.scout.1g.fi/Files/Volvo/D...190-111113.pdf 2 akselinen 303, http://www.scout.1g.fi/Files/Volvo/D...138-111013.pdf |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Onkohan edes Volvo tiennyt miten se noi merkkailee?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Viiminen numero kertoo kokonaispainon, ei liity noihin akselilukumääriin, akseliväliin tai koppeihin suoraan. 3 tarkoittaa 3.5t kokonaispainoa, 4 vastaa 4-4.5t ja 6 on sitten 5.5t.
Tuossa vielä yks siviilipuolen prosyyri sekottamaan soppaa. Ruotsin armeijalla näyttää olevan käytössä lisäksi eri akselivälillä olevia versioita ja jossain maissa on näkyny paloautona pitkällä akselivälillä oleva 3-akselinen jossa umpipeltikoppa eli "pidennetty mäyris" |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| AUTOMAATIN PAINO | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.09.2009 07:09 |
| SJ410 paino | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 10.07.2007 22:59 |
| Renkaitten paino?? | LöpöLassi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 24.05.2007 09:25 |
| pajeron paino | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.10.2005 16:50 | |
| moottorin paino | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.01.2005 22:10 | |